شناسهٔ خبر: 60154 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

سرپرست دفتر ساخت راه روستایی وزارت راه و شهرسازی خبر داد:

آسفالت نزدیک به ۱۰۵ هزار کیلومتر راه روستایی استان گیلان

بازدید سرپرست دفتر ساخت راه روستایی وزارت راه و شهرسازی ابراز امیدواری کرد که ظرف ۵ سال آینده در شهرستان رودسر و املش راه روستایی بالای ۲۰ خانوار فاقد آسفالت باقی نخواهد ماند.

‌به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان گیلان ، حسن فدایی سرپرست دفتر ساخت راه روستایی وزارت راه و شهرسازی که برای بازدید از راه‌های روستایی شهرستان رودسر  و املش به گیلان سفر کرده بود، با اشاره به وجود ۲۰۵ هزار کیلومتر راه روستایی در کشور گفت: نزدیک به ۱۰۵ هزار کیلومتر این‌ راه‌ها آسفالت بوده و ۲۴ هزار و ۵۰۰ کیلومتر راه‌های شوسه است که نیاز به عملیات روسازی دارد.

فدایی ادامه داد: احداث راه روستایی اساسی است که هم اشتغال‌زاست و هم در بحث جلوگیری از مهاجرت روستاییان و حاشیه‌نشینی و ایجاد معضلات اجتماعی در شهرها کمک می‌کند‌.

این مقام مسئول با بیان اینکه کارهای خوبی در زمینه راهسازی در استان گیلان انجام شده است گفت: ما تلاش میکنیم مشکلات راه‌های روستایی این استان به ویژه راه‌های روستایی شهرستان‌های املش و رودسر حل شود و انتظار ما از نمایندگان محترم به ویژه نماینده محترم و پرتلاش این حوزه این است که با اصلاح بودجه  در بخش راه روستایی اعتبارات خوبی منظور شود تا بتوانیم این مشکلات را مرتفع نماییم.

سرپرست دفتر ساخت راه روستایی وزارت راه و شهرسازی اضافه کرد : اگر این روند افزایش اعتبار ادامه پیدا کند  تا ۵ سال آینده در شهرستان رودسر و املش راه روستایی بالای ۲۰خانوار فاقد آسفالت باقی نخواهد ماند.

گفتنی است در این بازدید علی خاوری سرپرست اداره کل راه و شهرسای استان گیلان و عباسی نماینده مردم شریف شهرستان‌های رودسر و املش و تنی چند از مسئولین ایشان را همراهی کردند.

نظر شما