شناسهٔ خبر: 60156 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان در جلسه شورای اداری اين اداره كل عنوان نمود:

اتمام پروژه‌های نیمه تمام اولویت نخست اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران

جلسه مدیر کل راه و شهرسازی استان در جلسه شورای اداری اتمام پروژه‌های نیمه تمام در حوزه راه و شهرسازی را اولویت نخست دانست.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران ،مدیر کل راه و شهرسازی استان درنشست خود با رؤسای ادارات تابعه این اداره كل خواستار تسریع هر چه بیشتر در اجرای فعالیت های این اداره کل و تلاش برای اتمام پروژههای نیمه تمام شد و عنوان نمود: سرعت در عملیات ، کنترل در روند اجرایی و هچنین کیفیت عملیات سه عنصر مهم در فعالیت های راه و شهرسازی استان در بخش‌های مختلف می باشد .

عبداله بهادری مدیرکل راه و شهرسازی استان مازندران با اشاره به لزوم تعامل روسای ادارات در حوزه کاری خود یادآور شد : روسای ادارات باید ارتباط موثر با فرمانداران ، شهرداران و نمایندگان داشته و با درایت و تیزبینی از این ارتباطات برای دستیابی به اهداف راه و شهرسازی بهره‌گیری نمایند.

وی خاطرنشان ساخت:مهمترین عاملی که می تواند در تسریع و پیشرفت هر پروژه ای موثر باشد ، نظارت دقیق و حضور فعال و مستمر بر سر آن پروژه بوده ، لذا از همه مدیران و روسات ادارات تابعه و ستادی خواسته تا این مسئله مهم را در اولویت اصلی کار خود لحاظ کند.

عبداله بهادری بر انجام خدمتی خالصانه كه رضای خدای متعال را به دنبال داشته تاكید و از تمامی روسای خواست علاوه بر دفاع از شخصیت و جایگاه این اداره كل، اقتدار در مدیریت ، صرفه جویی در هزینه ها و تعامل با دیگر دستگاه های اجرایی را در دستوركار خود قراردهند.

مدیر کل راه و شهرسازی استان با تاکید بر اینکه مدیران باید در مدار و چارچوب قانون حرکت نمایند یادآور شد:

مدیران می‌بایست توجه خاص و اهتمام ویژه به حفظ حقوق بیت المال داشته وهمواره و در هر شرایطی مدافع دولت و حقوق دولتی باشند.

عبداله بهادری مدیران را به دوری از مسائل حاشیه ای و سیاسی کاری توصیه و تصریح نمود:

باید همچون گذشته با تلاش و جدیت برای اهداف و برنامه‌های این اداره كل از هیچ كوششی دریغ نكرده و با تمام توان و امكانات برای تسریع در اجرای پروژه‌ها و اتمام پروژه‌های نیمه تمام با بهره‌گیری از امکانات موجود بکوشیم.

در این نشست از زحمات آقای محمود ذوالفقاری قدردانی و سید هاشم حسینی به عنوان  معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی معرفی شدند .

نظر شما