شناسهٔ خبر: 60198 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با حضور معاون املاک و حقوقی اداره كل راه و شهرسازی استان صورت گرفت:

برگزاری جلسه شورای حقوقی اداره كل راه و شهرسازی خراسان رضوی

جلسه جلسه شورای حقوقی اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی با حضور معاون املاک و حقوقی و مسئول اداره حقوقی،وکیل و مشاورحقوقی اداره کل و سایرکارشناسان حقوقی در محل معاونت املاک وحقوقی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره كل راه و شهرسازی خراسان رضوی،حمید فاضلی معاون املاک و حقوقی اداره كل راه و شهرسازی خراسان رضوی با اعلام این خبر گفت: این جلسه با هدف تسریع در بررسی و رسیدگی دقیق‌تر به پرونده‌های حقوقی و همچنین در راستای دفاع مناسب تر و حفظ حقوق بیت المال تشکیل شد. 
فاضلی تصریح كرد: با توجه به اهمیت مسائل حقوقی، برنامه ریزی شده است که کارشناسان ادارات حقوقی در شهرستانها با آموزش بیشتر تقویت و پشتیبانی شوند و با استفاده از تمام ظرفیت ها و برگزاری مداوم جلسات شورای حقوقی با هدف هم افزایی، دفاعیات قوی تری از حقوق بیت المال بعمل آید.

براساس این گزارش در این جلسه پس از تبادل نظر  بین کارشناسان حقوقی و مطرح نمودن نقطه نظرات، مسئول اداره حقوقی گزارش کوتاهی از پرونده های در حال پیگیری را ارائه نموده و در ادامه جلسه حسن زاده وکیل و مشاور حقوقی اداره کل نیز اقدامات صورت گرفته در بحث حقوقی را بسیار خوب و مناسب ارزیابی و اظهار امیدواری کرد: در راستای تکریم ارباب رجوع، پیگیری مسائل حقوقی به همین روش و  به سرعت ادامه یابد.

نظر شما