شناسهٔ خبر: 6020 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

در کارگاه تدوین برنامه اجرایی سال ۱۳۹۴ سازمان ملی زمین و مسکن مطرح شد:

تاسیس صندوق زمین و ساختمان در تمامی استان‌ها/ طرح جامع مسکن امسال اجرایی می‌شود

مسکن- انبوه سازی مدیر کل دفتر تجهیز منابع، برنامه‌ریزی و بودجه سازمان ملی زمین و مسکن از تاسیس صندوق زمین و ساختمان در تمامی استان‌ها خبر داد و گفت: مراحل تدوین طرح جامع مسکن به پایان رسیده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، نخستین کارگاه آموزشی نحوه تدوین برنامه اجرایی سال ۱۳۹۴ در سازمان ملی زمین و مسکن با هدف خلق ایده‌های نوآورانه و ارائه راهکارهای نوین در عرصه‌های مختلف فعالیت سازمان و ارتقاء بهره‌وری دوشنبه ۱۷ فروردین ماه با حضور برخی مدیران این سازمان و ادارات کل راه و شهرسازی استان‌ها برگزار شد.

شراره امانی درباره برنامه‌های این سازمان گفت: هدف از برگزاری این نشست یک روزه رفع مسائل و مشکلات پیش روی استان‌ها در تدوین برنامه اجرایی سال ۹۴ با توجه به تغییرات پیش‌بینی‌شده در این روند است.

مدیر کل دفتر تجهیز منابع، برنامه‌ریزی و بودجه سازمان ملی زمین و مسکن ادامه داد: ارزیابی فصلی عملکرد استان‌ها بسیار مهم و اساسی است؛ با طراحی سیستم ارزیابی جامع و کامل استان‌ها، شفافیت و تطبیق برنامه‌های تدوین شده بهتر و مفیدتر، محقق و به سرانجام خواهد رسید.

وی خاطرنشان کرد: انجام ارزیابی فصلی استان‌ها از مهم‌ترین مسائلی است که آگاهی استان‌ها از نحوه آن می‌تواند ما را به سوی تدوین برنامه‌ای دقیق‌تر رهنمون سازد.

امانی در خصوص تاسیس صندوق‌های زمین و ساختمان گفت: این سازمان پیشگام ثبت اولین صندوق زمین و ساختمان است که در اردیبهشت پذیره‌نویسی آن انجام خواهد شد و کلیه استان‌ها در برنامه‌ریزی سال ۹۴ می‌بایست تاسیس یک صندوق زمین و ساختمان را پیش‌بینی کنند.

مدیر کل دفتر تجهیز منابع، برنامه‌ریزی و بودجه سازمان ملی زمین و مسکن در خصوص طرح جامع مسکن نیز گفت: این طرح به پایان رسیده و از امسال اجرایی خواهد شد./

نظر شما