شناسهٔ خبر: 60221 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

به منظور شرکت در پیاده‌روی جهانی اربعین حسینی صورت گرفت:

اعزام ۵۵ نفر از بسیجیان و کارکنان راه و شهرسازی گیلان

زائران صبح امروز کاروان اعزامی راه و شهرسازی گیلان شامل ۵۵ نفر از بسیجیان و کارکنان این اداره کل جهت شرکت در پیاده روی جهانی اربعین حسینی آغاز به حرکت کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان گیلان ، با نزدیک شدن سالروز اربعین حسینی، موج مشتاقان زیارت حضرت سید الشهدا (ع) به سمت کربلا در حال حرکت هستند که در این میان جمعی از دلدادگان و عاشقان اهل بیت (ع) در راه و شهرسازی گیلان مورد بدرقه جمعی از مدیران این اداره کل، سرهنگ احمدی رئیس بسیج کارمندان سپاه قدس گیلان قرار گرفتند و سفر معنوی خود را آغاز نمودند.

در مراسم آئین بدرقه این کاروان ، احمد پور مقدم فرمانده پایگاه مقاومت بسیج اداره کل راه و شهرسازی استان گیلان با تسلیت ایام سوگواری شهدای دشت کربلا و با بیان اینکه اربعین حسینی یکی دیگر از صحنه‌های ولایت‌مداری است که مردم مسلمان جهان و همچنین همکاران عزیز راه و شهرسازی گیلان با حضور در این مراسم عشق و ارادت خود را به خاندان عصمت و طهارت(ع) نشان می‌دهند افزود : امسال ۵۵ نفر از همکاران ولاتمدار راه و شهرسازی گیلان جهت شرکت در پیاده روی جهانی اربعین حسینی اعزام شدند.

وی اربعین حسینی را نمایشگاهی از عشق و ارادت به سیدالشهدا(ع) دانست و تصریح کرد: در روایتی زیارت امام حسین (ع) به منزله یک عمره مقبوله عنوان شده است که ثواب بسیاری دارد.
پورمقدم در پایان بیان داشت: راهپیمایی عظیم اربعین حسینی، نمایشی از وحدت و همکلامی مسلمانان جهان در بزرگترین آوردگاه مناسک اسلامی است که قطعا باعث ناامیدی دشمنان و بدخواهان اسلام ناب محمدی(ص) می‌شود.

نظر شما