شناسهٔ خبر: 60232 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

رئیس اتاق بازرگانی استان مازندران:

اسلامی گزینه ای مناسب و تاثیرگذار برای تصدی وزارت راه و شهرسازی است

جلسه رئیس اتاق بازرگانی استان مازندران گفت: با توجه به مدرک همسو و کارنامه مشخص و با کیفیتی که دارند به خوبی می‌تواند مورد اعتماد مجلس قرار بگیرد و یک گزینه مناسب برای تصدی وزارت راه و شهرسازی باشد.

عبدالله مهاجر داربی رئیس اتاق بازرگانی استان مازندران در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، درخصوص تغییر و تحول صورت گرفته در وزارت راه و شهرسازی و انتخاب محمد اسلامی به عنوان سرپرست و گزینه معرفی شده تصدی این وزارتخانه به مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در حوزه اقتصادی به عنوان رئیس اتاق بازرگانی استان مازندران همیشه در جلسات اتاق از نقطه نظرات ایشان به بهترین شکل بهره می‌بردیم.

وی افزود: با این حال آقای اسلامی را به عنوان استاندار مازندران طی یک سالی که مشغول به کار بودند یک مدیر فعال، جدی و پیگیر دیدیم که به معنی واقعی کلمه روز و شب برای انجام کار برای ایشان تعریفی نداشت. به همین خاطر و با این دیدگاه که تنها مهم است کار انجام شود و ساعت و زمان اهمیتی ندارد باعث شد در استان ایشان را یک مدیر کارآمد بدانند.

رئیس اتاق بازرگانی استان مازندران درخصوص کارنامه گزینه جدید معرفی شده برای تصدی وزارت راه و شهرسازی به مجلس شورای اسلامی از سوی دولت با تاکید بر همخوانی مدرک اسلامی با حوزه راه و شهرسازی اظهار داشت: به نظرم آقای اسلامی با رزومه و کارنامه‌ای که دارد به خوبی می‌تواند مورد اعتماد مجلس قرار بگیرد.

وی افزود: در همین خصوص اندوخته یک سال تجربه مدیریتی با ایشان را به همه روسای اتاق‌های دیگر استان‌ها خواهیم داد. هرچند که رای نهایی را باید مجلس شورای اسلامی بدهد اما شک ندارم که این مدیر جوان و کاربلد در حوزه راه و شهرسازی به خوبی می‌‌تواند با سوابقی که دارد تاثیرگذاری خودش را نشان دهد.

عبدالله مهاجر در پایان با تاکید مجدد روی کارنامه مثبت و تاثیرگذار محمد اسلامی به عنوان استاندار طی یک سال حضور در استان مازندران اظهار داشت: بدون شک در یک استان همه موضوعات در اختیار استاندار و حتی خود وزیر نبوده و الزام به همراهی دولت در مسائل پیوسته وجود دارد. با این حال آقای اسلامی به عنوان یک مدیر استانی فراتر از آنچه که طبق مسئولیت یک استاندار به ایشان تفویض شده بود عمل کرد و همین کارنامه و عملکرد باعث شده او یک گزینه بسیار مناسب و موفق برای تصدی وزارت راه و شهرسازی باشد.

نظر شما