شناسهٔ خبر: 60235 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون راهداری اداره كل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بیان کرد:

شناسایی و اصلاح نقاط پرحادثه جاده‌های استان هرمزگان

میرداد میردادی میرداد میردادی گفت : از ابتدای سال تاکنون ۱۳ نقطه پرحادثه در جاده های استان آشکارسازی و ایمن شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره كل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان ، میرداد میردادی گفت: از ابتدای سال تاکنون ۱۳نقطه پرحادثه در جاده های استان آشکارسازی و ایمن شد.

معاون راهداری اداره كل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان افزود: در جاده‌های استان ۲۲ نقطه حادثه خیز مصوب دفتر نگهداری راه‌های سازمان که از این تعداد ۱۳ نقطه آشکارسازی با نصب چراغ چشمک زن ،اصلاح قوس ، تابلو محدودیت سرعت ، تعریض و شانه سازی ، نصب علائم و برج نوری و ایمن سازی و ما بقی این نقاط در دستور کار قرار دارد .

وی در ادامه نیز به مصوبات جلسه با شورای هماهنگی ترافیک استانی اشاره کرد وگفت از سوی شورای هماهنگی ترافیک استان تعداد ۴۵ نقطه پرتصادف پیشنهاد شد که از این تعداد ۲۱ نقطه توسط تیم استانی شامل کارشناسان راهداری و پلیس راه شناسایی و جهت اولویت بندی به کمیسیون ایمنی راههای کشور ارائه گردید .

این مقام مسئول خاطر نشان کرد:بیشترین نقاط پرحادثه در جاده های استان در حوزه استحفاظی شهرستان بندرعباس و حاجی آباد با بیش از ۱۰نقطه است که برخی از آنها آشکارسازی و رفع شده است.

میردادی با تاکید بر اینکه نقاط پر حادثه بر اساس اولویت بندی رفع شود و به عنوان یکی از راهکارهای ارتقاء و بهبود سطح ایمنی شبکه جاده ای مورد توجه قرار گیرد گفت: شناسایی و اصلاح نقاط پر حادثه و پرتصادف از جمله نکات مهمی است که می تواند در کاهش تصادفات جاده ای تاثیر بسزایی داشته باشد.

 

نظر شما