شناسهٔ خبر: 6024 - سرویس ریلی
نسخه قابل چاپ

موسوی در گفتگو با پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی:

قطار عقاب طلایی بامداد فردا وارد ایران می‌شود / جزئیات بازدید مسافران اروپایی و آمریکایی از شهرهای تاریخی ایران

ورود گردشگران اروپایی به ایران مدیر کل راه آهن آذربایجان از ورود گروه سوم گردشگران خارجی با قطار عقاب طلایی در ساعت ۲ بامداد روز پنجشنبه بیستم فروردین از مرز ریلی رازی خبر داد.

میرحسن موسوی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی با بیان اینکه سومین گروه گردشگران خارجی در ساعت ۲ بامداد روز پنجشنبه ۲۰ فروردین ماه با قطار مجارستانی عقاب طلایی از مرز رازی وارد کشور می‌شوند٬ گفت: این قطار بین المللی از مجارستان شروع به حرکت می‌کند و با گذر از بلغارستان و  ترکیه وارد ایران می‌شود.

مدیر کل راه آهن آذربایجان با بیان اینکه مسافران قطار عقاب طلایی از کشورهای آمریکا، اروپا و آسیای شرقی هستند افزود: این گردشگران به منظور بازدید از اماکن دیدنی٬ جاذبه‌های گردشگری و آشنایی با فرهنگ و آداب و روسوم ایرانیان وارد کشور خواهد شد٬ گروه اول گردشگران که ۷۲ نفر هستند از شهرهای تبریز، زنجان، یزد، اصفهان، شیراز و تهران بازدید خواهند کرد و با هواپیما به مجارستان بازمی‌گردند.

موسوی یادآور شد: گروه دوم شامل ۵۶ نفر همزمان با خروج گروه اول از طریق هوایی وارد تهران شده و پس از بازدید از شهرهای مشهد، یزد، اصفهان، شیراز، زنجان و تبریز ۳۱ فروردین ماه سال جاری ساعت ۲:۳۰ بامداد از طریق مرز ریلی رازی با قطار عقاب طلایی مجارستان از ایران خارج خواهند شد./

نظر شما