شناسهٔ خبر: 60242 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

مسئول سابق فضایی وزارت دفاع:

اسلامی یک مدير به تمام معنی است

محمد اسلامي مسئول سابق فضایی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح محمد اسلامی را یک رهبر به تمام معنی توصیف کرد و گفت: اسلامی در تمام مشاغل پیشین خود صد در صد موفق بوده و در توانمندی‌های مدیریتی او شکی نیست.

محمد رضایی، مسئول سابق فضایی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، انتخاب محمد اسلامی به عنوان سرپرست راه و شهرسازی و گزینه تصدی این وزارتخانه به عنوان وزیر را شایسته توصیف کرد و گفت: بالای ۲۰ سال است که آقای اسلامی را می‌شناسم و می‌توانم بگویم که وی در تمام زمینه‌ها بسیار توانمند است و یک مدير به تمام معنی به شمار می‌رود.

رضایی که در وزارت دفاع با اسلامی همکار بوده است، ادامه داد: اسلامی در تمام مشاغلی که پیشتر داشته، صد درصد موفق بوده است و من به شاگردی او افتخار می‌کنم.

وی افزود: کلیه دستاوردهای صنعتی وزارت دفاع با مدیریت وی حاصل شده است. زمانی که آقای اسلامی معاون صنعتی این وزارتخانه بود، برنامه ریزی، سیاست‌گذاری، نظارت، پایش و ارزیابی تمام طرح‌های صنعتی را انجام می‌داد.

مسئول سابق فضایی کشور، مدیریت تمام دستاوردهای فضایی کشور را نیز با محمد اسلامی دانست و گفت: پیش از آن نیز در موسسه آموزش تحقیقات صنایع دفاعی، مدیریت تمام پژوهش‌های صنعتی کل نیروهای مسلح و نه فقط وزارت دفاع، با آقای اسلامی بوده است.

وی با بیان اینکه نباید در توانمندی‌های مدیریتی اسلامی شک کرد، ادامه داد: رشته تحصیلی آقای اسلامی عمران است و همزمان با فعالیت‌های صنعتی در بخش‌های مختلف مسکن، راه و شهرسازی نیز فعال بوده است.

رضایی افزود: در توانمند بودن و توانایی مدیریت اسلامی شکی نیست.