شناسهٔ خبر: 60243 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

نماینده مردم بابلسر و فریدون‌کنار تأکید کرد:

اسلامی می‌تواند رأی اعتماد نمایندگان را به خود جلب کند

ولی اله نانواکناری گزینه پیشنهادی رئیس‌جمهور برای وزارت راه می‌تواند نظر نمایندگان مجلس را به خود جلب و رأی اعتماد را کسب کند.

ولی اله نانواکناری در گفتگو با خبرنگار پايگاه خبري وزارت راه وشهرسازي، با اشاره به اینکه در موضوع کسب رأی اعتماد، نظر همه نمایندگان شرط است گفت: نگاهی به سوابق محمد اسلامی نشان می‌دهد که او نیروی خوب و کارآمدی بوده و در زمان استانداری خود نیز موفق عمل کرده است، بنابراین پیش‌بینی می‌شود که بتواند نظر نمایندگان را به خود جلب کند.

نماینده مردم بابلسر و فریدون‌کنار با اشاره به اینکه موضوع مدیریت یک وزارت خانه آن‌هم وزارت خانه بزرگی چون وزارت راه و شهرسازي از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، افزود: مدیریت موفق و توان اجرایی، ذوق به‌کارگیری نیروهای توانمند و متخصص و برآورده ساختن اهداف تعیین‌شده و پیش روی وزارت خانه ازجمله ویژگی‌هایی است که یک وزیر باید دارا باشد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس درباره برخی انتقادات مبنی بر اینکه اسلامی در حد اداره وزارت راه نیست افزود: این حرف و طرح آن درست نیست. باید دراین‌باره استدلال بیاورند و بگویند که چرا چنین نظری دارند و ویژگی ممتاز دیگران نسبت به ایشان چست؟ به نظر من اگر وی بتواند مدیریت کارآمد و شایسته‌ای داشته باشد، می‌تواند گزینه قابل قبولی برای این وزارت خانه محسوب می‌شود./