شناسهٔ خبر: 60246 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل راه و شهرسازی استان قزوین مطرح کرد:

راه دسترسی جدید در راس نیازهای شهرک مهرگان

شهرک سازی مدیر کل راه و شهرسازی استان گفت: با توجه به ارائه گزارش این اداره کل به وزارت راه و شهرسازی مبنی بر لزوم احداث یک جاده دسترسی از مهرگان به قزوین، این مساله مورد قبول وزارتخانه نیز قرار گرفته است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین در این باره گفت: با توجه به ارایه گزارش این اداره کل به وزیر راه مبنی بر لزوم احداث یک جاده دسترسی از مهرگان به قزوین، این مساله مورد قبول وزارتخانه نیز قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین مسعود حق لطفی تاکید کرد: برای انجام این طرح رایزنی‌های لازم با معاونت عمرانی استاندار و شهردار محمدیه صورت گرفت و اقدامات اولیه نیز برای تهیه نقشه و طرح مطالعات مربوط به احداث و هزینه پروژه توسط مشاور آغاز شد.

وی به جمعیت ناحیه شهری مهرگان اشاره کرد و یادآور شد: در حال حاضر نزدیک به ۲۷ هزار واحد مسکونی در این منطقه احداث شده که پیش بینی جمعیتی بالغ بر ۲۰۰ هزار نفر در سال های آینده برای آن شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین اضافه کرد: با توجه به تردد جمعیت کنونی از آزادراه قزوین - کرج و مخاطرات موجود در آن از جمله ورودی و خروجی‌ها به آزادراه، بدون شک احداث یک راه دسترسی اختصاصی برای آن ضروری و واجب خواهد بود.

 

نظر شما