شناسهٔ خبر: 60267 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

در بازدید از فرودگاه مهرآباد:

مه‎آبادی از پروژه بهسازی ساختمان تکنيکال بلاک مهرآباد بازديد کرد/ تأکيد بر به‎روز و آرامش‎بخش بودن تکنيکال بلاک

بازدید مه‌آبادی مديرعامل شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ايران با حضور در فرودگاه مهرآباد روند اجرا و پيشرفت پروژه بهسازی ساختمان تکنيکال بلاک اين فرودگاه را مورد بررسي قرار داد و گفت: در طول اجرای پروژه و تجهيز ساختمان علاوه بر استفاده از تجهيزات به‎روز و استاندارد بايد برای طراحی محيطی آرامش‎بخش برای کنترلرها نيز برنامه‎ريزی شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط‎عمومی فرودگاه مهرآباد، رحمت‎اله مه‎آبادی با تأکید بر سرعت بخشیدن به روند اجرای این پروژه گفت: با توجه به ترافیک بالای پروازها و اهمیت فراوان زیرساخت‎های هوانوردی، پيشرفت سريع کار همراه با بکارگیری تجهیزات و امکانات با کيفيت و مطابق با استانداردهاي روز در این پروژه اهمیت بسیار زیادی دارد و می‎طلبد که در محیطی که روزانه بیش از ۱۲ ساعت پی در پی از وقت همکاران در آن می‎گذرد به این نکات توجه شود.
وی افزود: اکنون با اجرای همزمان نصب سوئیچینگ و بهسازی ساختمان تکنیکال بلاک، این پروژه اهمیت و حساسیت بالایی یافته است و نباید وقفه‎یی در اجرای این پروژه به وجود آید تا علاوه بر تأمین رفاه کنترلرها با رعایت استانداردسازی محیط کار عملیاتی، محیطی امن برای انجام وظایف آنها و افزایش ایمنی پروازها به ایجاد شود.
در این بازدید ابراهیم مرادی عضو هیات مدیره و راهبر امور هوانوردی، سعید اکبری معاون عملیات هوانوردی و میرسعید صفی‎نیا مدیرکل فرودگاه مهرآباد نیز حضور داشتند.
گفتنی است؛ پیش از این و در ۲۰ اکتبر و روز جهانی مراقبت پرواز، مه‎آبادی به همراه همین هیأت در جمع کارکنان مراقبت پروار فرودگاه مهرآباد حضور یافت و به دلیل فعالیت‎های اثرگذارشان در سال ۹۶ از آنها تقدیر و تشکر کرد.