شناسهٔ خبر: 60296 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین مطرح کرد:

کسب رتبه پنجم کشور در میزان مشارکت در انتخابات نظام مهندسی

مسعود حق لطفی مدیرکل راه و شهرسازی استان گفت: مهندسان قزوین با مشارکت خود در هفتمین دوره انتخابات هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین توانستند رتبه پنجم را در کشور و رتبه نخست را در منطقه به خود اختصاص دهند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین، مسعود حق‌لطفی در مراسم ارائه گزارش انتخابات هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان و تجلیل از عوامل آن عنوان کرد: ۱۴۸نفر از دستگاه‌های اجرایی مختلف در راستای برگزاری انتخابات مطلوب همکاری داشتند.

وی بیان کرد: استان قزوین در انتخابات نظام مهندسی ۲۶درصد مشارکت داشت که از این لحاظ توانست رتبه ۵ را در کشور و رتبه نخست را در منطقه به خود اختصاص دهد.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: با وجود کسب این رتبه اعتقاد ما بر اینست که میزان مشارکت پایین بوده و باید راهکارها و تدابیر لازم برای جلب مشارکت بیشتر مهندسان در دوره های بعدی در دستور کار قرار گیرد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین تصریح کرد: میزان مشارکت در انتخابات در شهرستان‌های قزوین، آبیک، بوئین‌زهرا و تاکستان به ترتیب ۲۴، ۶۷، ۶۴ و ۴۰ درصد بوده و خوشبختانه بدون حاشیه و در سلامت برگزار شد.

حق‌لطفی عنوان کرد: اعتبارنامه اعضای منتخب نظام مهندسی تا هفته آینده صادر شده و اعضا رسماً فعالیت خود را در نظام مهندسی آغاز می‌کنند.