شناسهٔ خبر: 60306 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون مهندسی و ساخت اداره كل راه و شهرسازی خراسان رضوی مطرح کرد:

روند پيشرفت محور كاشمر - سه راهی شادمهر مطلوب است

محمد پارسا معاون مهندسی و ساخت اداره كل راه و شهرسازی خراسان رضوی از روند پیشرفت محور كاشمر - سه راهی شادمهر ابراز رضایت كرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره كل راه و شهرسازی خراسان رضوی: محمد پارسا با اعلام این خبر گفت:  اجرای عملیات محور شادمهر –كاشمر به طول ۵۳كیلومتر در ۴قطعه برنامه ریزی شده است كه هم اكنون عملیات اجرایی در دو قطعه در دست اقدام است.

وی افزود: زیرسازی قطعه اول از سمت كاشمر بطول ۸.۵ كیلومتر (از كیلومتر۰۰۰+۰ الی ۵۰۰+۸)  با مشاركت شهرداری در حال انجام می باشد كه تا كنون ۹۵ درصد پیشرفت فیزیكی داشته است. 

پارسا اظهار داشت: همچنین در قطعه دوم عملیات زیرسازی و روسازی ۵ كیلومتر بعدی ( از كیلومتر ۸.۵ الی ۱۳.۵ ) با اجرای روسازی بتن غلتكی  به اتمام رسیده و در صورت نصب علائم ایمنی توسط اداره كل راهداری و حمل و نقل جاده ای آماده افتتاح می باشد. 

معاون مهندسی و ساخت اداره كل راه و شهرسازی خراسان رضوی در خصوص باقیمانده مسیر از كیلومتر ۱۳.۵ الی ۵۳.۵ گفت: مطالعات و  برآورد هزینه اجرای عملیات در ( ۴۰ كیلومتر  باقیمانده با فهرست بهای سال ۹۷ حداقل ۸۰۰ میلیارد ریال برآورد گردیده است) و مسیر در دو قطعه ۲۰ كیلومتری تعریف شده كه درخواست صدور مجوز برگزاری مناقصه به تهران ارسال و در شرف برگزاری مناقصه جهت جذب پیمانكار می باشد.

وی گفت: در صورت تخصیص اعتبار در این خصوص، تلاش میكنیم تا عملیات اجرایی این دو قطعه را نیز هرچه سریعتر آغاز كنیم.