شناسهٔ خبر: 60310 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

اکیپ های ثابت و سیار سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در مرزهای جنوبی مستقر شدند/تلاش برای خدمت رسانی هرچه بهتر به زائران به وسیله گشت های مستمر نیروهای راهدار

راهداری اربعین سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در ایام اربعین تلاش کرد تا با بررسی های صورت گرفته خدمات مطلوبی را در جاده های کشور خصوصا در مسیر های منتهی به جنوب کشور ارائه دهد که این تلاش های شبانه روزی در قالب گشت های راهداری، اکیپ ثابت و سیار است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و  شهرسازی،در دو مسیر منتهی به مرزهای جنوبی کشور یعنی استان های خوزستان و ایلام بر تعداد این گشت ها و اکیپ ها به صورت مستمر  افزوده می شود.

استان ایلام  از استان های میزبان زائران اربعین با ارائه ۲۱۶ گشت راهداری و به کارگیری ۲۰۰ نفر از کارمندان خود تلاش می کند تا خدمات مطلوب تری را به زائران ارائه دهد.

همچنین این استان ۴۳۳ ساعت خودرو تا امروز گشت زنی را در مسیر های منتهی به مرز انجام داده است که در مجموع عددی بالغ بر ۱۱ هزار و ۲۱۹ کیلومتر پیمایش را رقم می زند.

علاوه بر این برای سهولت در دسترسی و خدمت رسانی سریع ۱۸ اکیپ ثابت و ۳۰ اکیپ سیار  در مرز مهران مستقر شده اند.

استان خوزستان نیز به عنوان یکی دیگر  از استان های میزبان زائران اربعین با ارائه ۱۹۳ گشت راهداری و به کارگیری ۲۰۰ نفر از کارمندان خود تلاش می کند تا خدمات مطلوب تری را به زائران ارائه دهد.

همچنین این استان ۳۹۲ ساعت خودرو تا امروز گشت زنی را در مسیر های منتهی به مرز انجام داده است که در مجموع عددی بالغ بر ۱۴ هزار و ۱۴۴ کیلومتر پیمایش را رقم می زند.

علاوه بر این برای سهولت در دسترسی و خدمت رسانی سریع ۲ اکیپ ثابت و ۱۲ اکیپ سیار  در مرزهای شلمچه و چذابه مستقر کرده است.