شناسهٔ خبر: 60325 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

نماینده مردم درگز در مجلس اعلام کرد:

اسلامی توانایی اخذ رأی اعتماد از مجلس برای وزارت راه و شهرسازی را دارد/ برنامه‌های کاری وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی مثبت است

عبدالله حاتمیان نماینده مردم درگز در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه برنامه‌های کاری وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی مثبت ارزیابی می‌شود گفت: پیش‌بینی می‌کنیم آقای اسلامی رأی اعتماد نمایندگان مجلس برای کسب این کرسی را به دست خواهد آورد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی عبدالله حاتمیان نماینده مردم درگز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به معرفی وزرای پیشنهادی چهار وزارتخانه برای کسب رأی اعتماد به مجلس گفت: وزرای پیشنهادی راه و اقتصاد را وزرایی مطلع، سالم و قوی یافتیم و با توجه به اینکه این دو وزیر دارای تخصص نیز هستند، امیدواریم که بتوانند منشأ خیر و برکت شوند و به احتمال بسیاری قوی، این دو وزیر رأی اعتماد مجلس را کسب خواهند کرد. 

وی با مثبت دانستن برنامه‌های کاری وزرای پیشنهادی راه و اقتصاد افزود: این دو وزیر پیشنهادی هر دو در برنامه‌هایشان بر توسعه متوازن تأکید داشتند و در برنامه‌های آنها توسعه شهر و روستا و... در کنار هم دیده شده است. 

نماینده مردم درگز در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در رابطه با رضا رحمانی وزیر پیشنهادی صنعت نیز دیدگاه مناسبی را در مجلس شاهد هستیم و اکثریت مجلس نسبت به وزیر پیشنهادی صنعت رأی موافق دادند.