شناسهٔ خبر: 60351 - سرویس ریلی
نسخه قابل چاپ

انجمن مهندسی ریلی از وزیر پیشنهادی برای وزارت راه‌وشهرسازی حمایت کرد:

وزیر جدید راه‌وشهرسازی انتظارات بخش ریلی را تامین کند

ریل رییس انجمن مهندسی ریلی اعلام کرد: وزیر پیشنهادی برای تصدی وزارت راه‌وشهرسازی پتانسیل لازم برای خدمت را دارد و انتظارات بخش ریلی از وزیر جدید نیز توجه بیشتر به توسعه این بخش است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی رییس انجمن مهندسی ریلی درباره انتظارات حوزه ریلی از وزیر راه‌وشهرسازی جدید گفت: وزیر جدید باید به مفاد قانونی حوزه حمل‌ونقل و برنامه های ۵ساله توسعه کشور پایبند باشد.

سید ابوالفضل بهره‌دار اضافه کرد: با توجه به اینکه مقام معظم رهبری، دولت و مجلس اولویت بخش حمل‌ونقل را بر توسعه بخش ریلی بنیان گذاشته‌اند، باید توجه به این بخش به‌مثابه یک نیاز عامه مردم تلقی شود.

بهره‌دار تاکید کرد: در زمینه ترانزیت نیز باید در پسکرانه‌ها به پوشش‌دهی و توسعه شبکه ریلی توجه شود تا ما نیز بتوانیم در منطقه و بازار بین‌الملی سهمی را از شبکه ریلی داشته باشیم.

رییس انجمن مهندسی ریلی ضمن حمایت از وزیر پیشنهادی راه‌وشهرسازی، در ادامه گفت: پیشینه تحصیلی محمد اسلامی و حضور وی در استانداری نیز تجربه خوبی است و ایشان همانطور که خود گفتند به‌ویژه در سامان‌دهی حوزه مسکن و حمل‌ونقل هوایی می‌توانند تاثیرگذار باشند.

به گزارش تین‌نیوز بهره‌دار تاکید کرد: با توجه به وضعیت تحریم‌ها، نگاه وزیر پیشنهادی به این مسائل نیز خوب است؛ ضمن اینکه با توجه به شرایط اقتصادی و اجتماعی و بین‌المللی ایران و ضرورت توسعه کشور، برای ایشان زمینه مساعدی در جهت استفاده از نیروهای کارآمد و دارای انگیزه وجود دارد.

این کارشناس ریلی تصریح کرد: من فکرمی‌کنم رویکرد ایشان به همه حوزه‌های حمل‌ونقل، رویکرد مناسبی است و ایشان خلائی که در زمینه توجه به این مسائل وجود دارد را به خوبی می‌توانند مدیریت کنند./