شناسهٔ خبر: 60352 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

نماینده مردم رودبار مطرح کرد؛

اولویت مجلس توسعه کشور با بهره‌گیری از توان بخش خصوصی و پیمانکاران در حوزه‌های راه و مسکن است/وزرای انتخاب شده به فکر حل مشکلات مردم باشند/حمایت از محمد اسلامی به عنوان نیروی پرتوان و متخصص

منوچهر جمالی عضو هیات‌رئیسه کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی ضمن اعلام حمایت از رویکردهای محمد اسلامی گزینه پیشنهادی رئیس‌جمهوری برای تصدی وزارت راه و شهرسازی، گفت: حفظ نیروهای فعلی و پرتوان همچون محمد اسلامی که با صداقت در حال فعالیت هستند اولویت مجلس است و این انتظار می‌رود که وزرای پیشنهادی با کسب رای اعتمادی به فکر رفع مشکلات مردم باشند.

منوچهر جمالی‌سوسفی عضو هیات‌رئیسه کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در  گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات عباس آخوندی وزیر سابق راه و شهرسازی درباره برنامه‌های پیشنهادی محمد اسلامی سرپرست جدید راه و شهرسازی ضمن اعلام حمایت از وی، گفت: آقای اسلامی هم سابقه استانداری را دارند و هم در وزارت راه و شهرسازی به عنوان نماینده در شورای‌عالی شهرسازی و معماری ایران حضور داشتند که نشان دهنده فعالیت وی در دو حوزه اجرایی و تخصصی است.

عضو هیات‌رئیسه کمیسیون بهداشت و درمان ادامه داد: آقای اسلامی شخصیتی علمی است و امید می‌رود که در صورت انتخاب از توانمندی افرادی که در معاونت‌های حمل و نقلی و مسکن و شهرسازی در حال حاضر فعالیت دارند بهره‌مندی لازم را ببرد.  

وی در عین حال اظهار امیدواری کرد تا مهندس اسلامی بتواند بخش خصوصی و پیمانکاران را فعال کند و برای توسعه کشور از این بخش ها نهایت بهره‌مندی را ببرد.

جمالی افزود: این انتظار می‌رود تا پروژه‌های نیمه‌کاره‌ای که وجود دارد به اتمام برسند و در اتمام بخشی از آنها نیز واگذاری به بخش خصوصی انجام شود.  

این نماینده مجلس تصریح کرد: حفظ نیروهای فعلی و پرتوان که با صداقت در حال فعالیت هستند اولویت مجلس است و این انتظار می رود که دولت نیز از آنها حمایت لازم را به عمل آورد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم وزرای پیشنهادی با رای اعتمادی که کسب خواهند کرد به فکر رفع مشکلات مردم باشند.   

برچسب‌ها:

نظر شما