شناسهٔ خبر: 60387 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

حسینعلی حاجی دلیگانی:

مهندس اسلامی برای تصدی‌گری وزارت راه و شهرسازی گزینه مناسبی است/جو مجلس نسبت به مهندس اسلامی حمایتی است

دلیگانی عضو کمیسیون برنامه‌وبودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه مهندس اسلامی برای تصدی‌گری وزارت راه و شهرسازی گزینه مناسبی است گفت: درزمینهٔ گزینه پیشنهادی دولت برای وزارت راه و  شهری روزبه‌روز جو حاکم بر مجلس حمایتی و در حال  بهتر شدن است.

حسینعلی حاجی دلیگانی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی بابیان اینکه سوابق و تحصیلات مهندس اسلامی مرتبط با رسالت‌های وزارت راه و شهرسازی است تصریح کرد: با عنایت به اینکه سال‌های متمادی است که بنده از نزدیک مهندس اسلامی را می‌شناسم درنتیجه ایشان را برای تصدی‌گری وزارت راه و شهرسازی فرد مناسبی می‌دانم.

وی علت مناسب بودن مهندس اسلامی برای تصدی‌گری وزارت راه و شهرسازی سلامت نفس و مال وی است افزود: بنده همیشه مهندس اسلامی را فردی با سلامت فکری و مالی دیده‌ام و گمان می‌کنم که این خصلت‌های مهمی است که در وزارت راه و شهرسازی باید به‌کارگیری شود.

حاجی دلیگانی با تأکید بر اینکه مهندس اسلامی فردی عمل‌گرا است اظهار کرد:وی است که علاوه بر مدیریت برنامه‌ای مدیریت عملیاتی نیز دارد و تلاش دارند تا تصمیم که گرفته می‌شود به منصه ظهور برساند که این خصلت خوب ایشان در سوابق کاریشان نیز مشهود است.

نماینده مردم شاهین‌شهر، میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی با یادآوری آنکه با توجه به سوابق مهندس اسلامی وی از پس این وزارت خانه گسترده راه و شهرسازی بر خواهد آمد گفت: با بررسی برنامه ایشان به این نتیجه رسیدم که و برنامه مهندس اسلامی قابل‌قبول است و نمره قبولی را از نمایندگان مجلس خواهد گرفت.

وی به جو عمومی مجلس در رابطه بارأی اعتماد اشاره کرد و گفت: جو عمومی نمایندگان در مجلس شورای اسلامی در مورد گزینه پیشنهادی وزارت راه و  شهرسازی مثبت است و این جو حتی روزبه‌روز در حال بهتر شدن است البته علت آن نیز جلسات فشرده‌ای است که  مهندس اسلامی با نمایندگان برگزار می‌کند.

حاجی دلیگانی در پایان با اشاره به ایجاد برخی شائبه‌ها در مورد مهندس اسلامی در مجلس تصریح کرد برخی از نمایندگان در حال ایجاد  شائبه‌های هستند تا ایشان را تضعیف کنند این در حالی است که موضوعات مطرح‌شده اصلاً صحت ندارد به‌طور مثال در مجموعه شرکت صنایع هواپیماسازی ایران (هسا) ایشان بسیار موفق بودند و درزمانی که ایشان تصدی‌گری این بخش را بر عهده داشتند دوره  شکوفایی این سازمان بود و بنده که مسئولیت مستقیم در این خصوص دارم گواه این مدعی هستم.