شناسهٔ خبر: 60394 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

عضو کمیسیون اجتماعی؛

نظر مجلس نسبت به مهندس اسلامی مثبت است/تعیین‌تکلیف مسکن‌های مهر اولویت مجلس

سمیه محمودی عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اعلام این مطلب که نظر اکثر نمایندگان مجلس نسبت به مهندس اسلامی وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی مثبت است، گفت: تعیین تکلیف مسکن‌های مهر از مهمترین اولویت‌های ما نمایندگان مجلس است. زیرا اصلا برای جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک نظام مردمی صلاح نیست که مسکن مهر ادامه پیدا کند و بلاتکلیف بماند.

سمیه محمودی عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی و در بیان نقطه‌نظرات خود در ارتباط با مهندس محمد اسلامی به عنوان وزیر راه و شهرسازی ضمن اعلام حمایت از وی، گفت: بیشتر نمایندگان با آقای اسلامی موافق هستند و از وی حمایت می‌کنیم. در عین حال در جلسات مشترکی که داشتیم نیز اولویت‌های ملی خود را مطرح کرده و خواستار رسیدگی و اولویت‌بندی برنامه ها به دوره‌های کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت شدیم.

عضو کمیسیون اجتماعی ادامه داد: تعیین تکلیف مسکن‌های مهر از مهمترین اولویت‌های ما نمایندگان مجلس است. زیرا اصلا برای جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک نظام مردمی صلاح نیست که مسکن مهر ادامه پیدا کند و بلاتکلیف بماند.

محمودی با تاکید بر اینکه درخواست مجلس ایجاد وضعیت اقتصادی مناسب است، اعلام کرد: درخواست ما رسیدگی کامل به حوزه‌های مختلف حمل و نقل و همچنین مسکن و شهرسازی است. انتظار داریم تا بدون پیگیری‌های وزرای پیشنهادی و به ویژه وزیر راه و شهرسازی در استان های مختلف اقدام کنند.

وی تاکید کرد: تنها حفظ وضع موجود و عبور از بحران‌های فعلی نباید تنها اولویت وزیر پیشنهادی باشد بلکه باید به دنبال آینده‌نگری باشد. به همین دلیل انتظار داریم تا وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی، برنامه ها را کوتاه مدت نبینند تا بتوانند از برنامه‌های خود به نتیجه برسند.

محمودی تصریح کرد: امیدوارم وزیر راه و شهرسازی قدمی برای اعتلای کشور بردارد و برای آینده جوانان و کشور و سربلندی ایران قرار بردارد.

نظر شما