شناسهٔ خبر: 60397 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

تقدير مه‎آبادی از مسئولان دست‎اندرکار افتتاح پروژه‎های مهرآباد

رحمت‌اله مه‌آبادی رئيس هيأت مديره و مديرعامل شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوايی ايران طی نامه‎های جداگانه‎ای از مسئولان دست‎اندرکار افتتاح پروژه‎های مهرآباد با حضور رئيس مجلس شورای اسلامی تقدير کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط‎عمومی شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران، رحمت اله مه‌آبادی در متن این نامه آورده است: 24 مهر ۱۳۹۷ به عنوان یکی دیگر از روزهای افتخارآمیز در صنعت حمل و نقل هوایی و فرودگاهی ثبت شد، روزی که جایگاه شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران در صف اول امور استراتژیک، تخصصی و مهم ایران اسلامی تثبیت شد.

شاخصه‎های تخصص، حرفه‎ای بودن، تعهد، تلاش مجاهدانه تمام اعضای خانواده شرکت موجب شده است که در منظر مقامات ارشد نظام مقدس جمهوری اسلامی جایگاه شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران در مقام ویژه قرار گرفته و حضور رئیس قوه مقننه و به عنوان مهمترین رکن نظام جهت آغاز به کار رسمی پروژه‎های مهم در فرودگاه‎های ایران از نشانه‎های این مهم است.

تلاش مؤثر جنابعالی در برگزاری موفق مراسم بازدید ریاست مجلس شورای اسلامی از مرکز کنترل فضای کشور افتتاح پروژه‎های فرودگاه بین‎المللی مهرآباد و برنامه تقدیر از تلاش‎های جناب دکتر لاریجانی ریاست محترم مرکز اسلامی و جناب دکتر آخوندی مقام عالی وزارت راه و شهرسازی در جهت ارتقای جایگاه صنعت حمل و نقل هوایی و فرودگاهی موجب افتخار شرکت است و بدین وسیله از کوشش‎های اثرگذار شما تقدیر و قدردانی می‎کنم.

از درگاه حضرت حق تعالی برای شما در این دنیا آرامش، آسایش و سلامتی و در جهان باقی اجر وافر و قرار گرفتن در صف مجاهدان راه خدا را مسئلت دارم.

غلامحسین باقریان، عضو هیئت مدیره و معاون عملیات فرودگاهی؛ ابراهیم مرادی، عضو هیات مدیره؛ سعید اکبری، معاون عملیات هوانوردی؛ حمیدرضا اکبری‎مقدم، مشاور و دستیار ویژه مدیرعامل؛ میرسعید صفی‎نیا، مدیرکل فرودگاه مهرآباد؛ مسعود نیکبخت، مدیرکل کنترل ترافیک هوایی، حمید حاجی‎بیگی، مدیرکل آتشنشانی و هدایت زمینی هواپیما؛ رحمت‎اله فیروزی‎پور، مدیرکل حراست و امنیت فرودگاهی؛ یداله آقائی‎صائم، مشاور مدیرعامل و مدیر روابط‎عمومی؛ بهمن باقری، مشاور مدیرعامل و مدیر پروژه نظارت بر کیفیت خدمات فرودگاهی و مجتبی توکلیان مشاور مدیرعامل در امور پارلمانی افرادی هستند که مورد تقدیر قرار گرفته‎اند.

نظر شما