شناسهٔ خبر: 60412 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس:

مهندس اسلامی از نیروهای خوب انقلاب است/برای کسب رأی اعتماد وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی از مجلس، نمایندگان خوزستان تلاش می‌کنند

کاظم نسب عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس با تأکید بر اینکه در حال تلاش هستیم تا مجمع نمایندگان استان خوزستان از مهندس اسلامی حمایت کند گفت: مهندس اسلامی از نیروهای خوب و باسابقه انقلاب است.

جواد کاظم نسب الباجی نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی با تأکید بر اینکه مهندس اسلامی از نیروهای خوب و باسابقه انقلاب است تصریح کرد: با توجه به شناختی که در این مدت از ایشان پیداکرده‌ام متوجه شدم که ایشان دارای سوابق مدیریتی مناسبی‌ات و به همین دلیل در حال تلاش هستیم تا ایشان حداکثر آرا برای تصدی‌گری وزارت راه و شهرسازی به دست آورند.

وی بابیان اینکه وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی برنامه کامل و جامعی برای این وزارتخانه ارائه داده است افزود:بااینکه ایشان برنامه خوبی ارائه داده‌اند بااین‌حال امیدواریم ایشان بتوانند این برنامه را اجرایی کنند زیرا مشاهده‌شده که برخی از وزرا برنامه خوبی ارائه می‌دهند ولی در عمل به دلیل کارشکنی‌های بدنه پایین‌دستی به اهداف والای این برنامه دست نمی‌یابند.

کاظم نسب الباجی تنها راه‌دست یابی به اهداف برنامه را تغییر در سطح پایین مدیریتی در وزارت راه و شهرسازی دانست و اظهار کرد:باید تمامی وزاری معرفی‌شده بعد تصدی‌گری از نیروهای جوان، متعهد و متخصص در بدنه مدیریتی خود استفاده کنند تا نیروهای تازه‌نفس امور را به دست‌گیرند.

وی همچنین در پایان از مهندس اسلامی درخواست کرد تا بارانت سوداگران و  افراد ناسلام در وزارت راه و شهرسازی برخورد کند.

لازم به ذکر است حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن روحانی رئیس‌جمهوری روز یکشنبه، ۲۹ مهرماه در نامه‌ای به هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی، گزینه‌ پیشنهادی خود برای وزارت راه و شهرسازی معرفی کرد.

بر این اساس، محمد اسلامی استاندار مازندران،  برای وزارت راه و شهرسازی به مجلس شورای اسلامی معرفی شد.

همچنین جلسه بررسی صلاحیت و رأی اعتماد به وزیران پیشنهادی دولت، از ساعت ۱۳ روز شنبه (پنجم آبان) در صحن علنی مجلس برگزار می‌شود.

نظر شما