شناسهٔ خبر: 60413 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

نماینده اصلاح طلب مجلس شورای اسلامی:

مهندس اسلامی دارای دو مشخصه تخصص و تجربه است/وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی از مقبولیت عامه نمایندگان مجلس برخوردار است.

مسعود رضایی عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی مهندس اسلامی را دارای دو مشخصه تخصص و تجربه دانست و گفت: وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی از مقبولیت عامه نمایندگان مجلس برخوردار است.

مسعود رضایی نماینده مردم شیراز در مجلس در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی بابیان اینکه بر اساس تحقیق و بررسی این‌جانب از افراد مطلع  در مورد مهندس اسلامی  می‌توانم بگویم که ایشان فردی اجرایی  و دقیق است تصریح کرد:مهندس اسلامی را در بررسی‌هایی که انجام داده‌ام فردی شایسته و فعال و دارای سبقه مدیریتی مناسب یافتم.

وی با تأکید بر اینکه مهندس اسلامی دارای مقبولیت عامه نمایندگان مجلس است افزود: دیدگاه بسیاری از نمایندگان مجلس نسبت به مهندس اسلامی  دیدگاه مثبتی است و ایشان را چهره‌ای معتدل و به‌دوراز جناح‌بندی‌های سیاسی می‌دانند.

رضایی  دو مشخصه تخصص و تجربه را برای وزرا امری مهم ارزیابی کرد و گفت: با توجه به تحصیلات مرتبط مهندس اسلامی می‌توان نتیجه گرفت که ایشان دارای تخصص لازم برای تصدی‌گری وزارت و راه و شهرسازی است همچنین مهندس اسلامی در دوره مدیریتی خود علاوه بر استانداری مازندران سبقه مدیریت هلدینگ های ساختمانی، راه‌سازی و سدسازی را در کارنامه خود دارد که این موارد نشان‌دهنده دارا بودن تجربه لازم برای این مسئولیت جدید است.

وی در پایان مهندس اسلامی را فردی معتدل و به‌دوراز افراطی‌گری دانست که می‌تواند روح اعتدال را در وزارت راه و شهرسازی برقرار کند.

لازم به ذکر است حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن روحانی رئیس‌جمهوری روز یکشنبه، ۲۹ مهرماه در نامه‌ای به هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی، گزینه‌ پیشنهادی خود برای وزارت راه و شهرسازی را معرفی کرد.

بر این اساس، محمد اسلامی استاندار مازندران،  برای وزارت راه و شهرسازی به مجلس شورای اسلامی معرفی شد.

همچنین جلسه بررسی صلاحیت و رأی اعتماد به وزیران پیشنهادی دولت، از ساعت ۱۳ روز شنبه (پنجم آبان) در صحن علنی مجلس برگزار می‌شود.

نظر شما