شناسهٔ خبر: 60422 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

کوسه غراوی؛

برآیند مثبت کمیسیون عمران در رای اعتماد اسلامی از مجلس/ امیدوار به موفقیت‌های بیشتر در حوزه راه و مسکن هستیم

شهرام کوسه غراوی نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: در صورت حضور محمد اسلامی در وزارت راه و شهرسازی امیدوار هستیم تا در حوزه مسکن، هواپیمایی، بندری و دریایی به موفقیت‌های بیشتری برای کشور دست یابیم.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، شهرام کوسه‌غراوی نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در خصوص معرفی محمد اسلامی به عنوان گزینه پیشنهادی وزارت راه و شهرسازی به مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: محمد اسلامی برنامه های خود را طی دو جلسه با اعضای کمیسیون عمران ارائه کرده است و برآیند این کمیسیون در خصوص کسب رای اعتماد وی از مجلس شورای اسلامی مثبت است.

وی ادامه داد: اسلامی، از کارنامه مناسبی در سمت های قبلی خود برخوردار است و امیدوار هستیم بتواند در حوزه مسکن، هواپیمایی، شهرسازی، راه، بندر و دریا موفق باشد. وی از سوی رییس جمهوری به مجلس شورای اسلامی جهت تصدی وزارت راه و شهرسازی معرفی شده است و حضور وی در این وزارتخانه منوط به نظر ۲۹۰ نماینده مجلس شورای اسلامی است.

نماینده حوزه انتخابیه مینودشت و کلاله در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه وزارت راه وشهرسازی، وزارتخانه ای عریض و طویل با ۱۷ معاون و رییس سازمان است، خاطرنشان کرد: همه مسائل قرار نیست توسط یک وزیر حل شود بلکه معاونان، مدیران و کارشناسان می توانند ضامن موفقیت یک فرد به عنوان سکاندار وزارتخانه باشند.

نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: در صورت حضور محمد اسلامی در وزارت راه و شهرسازی امیدوار هستیم تا در حوزه مسکن، هواپیمایی، بندری و دریایی به موفقیت های بیشتری برای کشور دست یابیم

برچسب‌ها:

نظر شما