شناسهٔ خبر: 6052 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بازدید مدیر كل راه و شهرسازی استان كرمانشاه از پروژه‌های اورامانات

بازدید مدیر كل راه و شهرسازی استان كرمانشاه بهادری در یك سفر یكروزه پروژه های منطقه اورامانات را مورد بازدید و پیشرفت فیزیكی آنها را مورد بررسی قرار داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، به نقل از روابط عمومی اداره كل راه و شهرسازی استان كرمانشاه مهندس بهادری در بازدید از بیمارستان ۶۴ تختخوابی پاوه گفت: ساختمان این بیمارستان با زیر بنای ۸۵۰۰ متر احداث شده و از تاسیسات، درمانگاه، اورژانس و ساختمان اصلی بازدید به عمل آمد و در كل با پیشرفت فیزیكی ۶۵ درصد در حال انجام است.

عبداله بهادری در بازدید از راههای روستایی پاوه، ضمن اعلام اعتبار ۹ میلیارد تومانی راه و روستایی این شهرستان گفت: از راههای روستایی شیخان، لاران، خانقاه و سفیدآب پاوه بازدید كردیم و این پروژه ها متناسب با قرارداد از پیشرفت فیزیكی مناسبی برخوردار هستند و باید در جهت تكمیل این پروژه ها تلاش مضاعفی صورت گیرد.

مدیر كل راه و شهرسازی استان كرمانشاه در ادامه از بازارچه مرزی شوشمی پاوه بازدید كرد و گفت: در جهت توسعه این بازارچه اقدامات مناسبی از قبیل ایجاد جاده كوله بری، احداث و ساخت پاركینگ و تعریض خیابان اصلی صورت گرفته است و باید در جهت جذب اعتبارات و سرعت بخشیدن به این پروژه تلاش كنیم.

وی در این بازدید از نقاط پرحادثه راههای پاوه نیز بازدید كرد و راهكارهای مناسب را در جهت آشكارسازی و ایمنی سازی و رفع این نقاط را متذكر شدند./ 

نظر شما