شناسهٔ خبر: 60553 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی گیلان خبر داد:

خلع ید و قلع قمع ۹۲۸۰ مترمربع زمین در بندر انزلی

رفع تصرف باتلاش یگان حفاظت از اراضی اداره کل راه وشهرسازی گیلان ،۹۲۸۰ مترمربع از اراضی واملاک دولتی در بندر انزلی از تصرف خارج ، خلع ید و قلع قمع شده و به بیت‌المال بازگردانده شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان گیلان ،رسول حسین پور مدیر املاک وحقوقی اداره کل راه وشهرسازی گیلان با اعلام این خبر گفت:یک قطعه زمین به مساحت ۹۲۸۰ متر مربع واقع در بندر انزلی با حضورعوامل اجرایی یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن و مسئول اجرای احکام اداره کل راه وشهرسازی گیلان آزادسازی شد.

مدیر املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان خاطرنشان کرد: یگان حفاظت از اراضی سازمان ملی ،  با گشت‌های روزانه خود وظیفه رصد تصرف و تعدی به اراضی دولتی را بر عهده داشته و به‌محض مشاهده هرگونه تصرف نسبت به رفع آن اقدام می نماید.

وی تصریح کرد: علاوه بر اقدام آنی در خصوص مورد ، ممانعت و مقاومت متصرفین به دادسرا گزارش و محکومیت کیفیر  متجاوزین نیز ، دریافت می‌شود.

وی در همین راستا افزود: از مردم فهیم استان درخواست داریم جهت صیانت از حقوق عامه و جلوگیری از دستیازی سودجویان و فرصت طلبان به بیت المال ، هرگونه تحرکی را در تعدی به اراضی دولتی به یگان حفاظت اداره کل راه و شهرسازی استان گیلان به شماره تماس ۳۳۱۱۹۴۷۲-۰۱۳ و ۳۳۱۱۰۰۹۲-۰۱۳ داخلی ۱۹۱ اطلاع رسانی نمایند.

نظر شما