شناسهٔ خبر: 60592 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین بیان کرد:

حمایت ازانجمن‌ها و تشکل‌های فعال در حوزه‌های بازآفرینی شهری

مسعود حق لطفی مدیر کل راه و شهرسازی با اشاره به اهمیت موضوع بازآفرینی شهری پایدار گفت: برای تحقق اهداف خرد و کلان در این حوزه نیازمند همراهی و همکاری نخبگان و فعالان صاحبنظر در انجمن ها و تشکل ها هستیم.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از  روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین ، مسعود حق لطفی با اعلام این خبر افزود: در همین رابطه و با توجه به ارائه درخواست هیات موسس انجمن هوادارن شهرهای زیست پذیر با موضوع بازآفرینی شهری با رویکرد بحران و پدافندی در سطح استان، فعالیت این انجمن مورد تایید این اداره کل قرار گرفت.

حق لطفی افزود: در جلسه ای که با حضور نماینده هیات موسس انجمن مذکور برگزار شد اساسنامه ارائه شده ی این انجمن مورد بازخوانی قرار گرفت و همچنین برنامه ها و اهداف متقاضی نیز بررسی شد.

مدیرکل راه و شهرسازی بیان داشت: با عنایت به اهمیت و کارکرد کلیدی انجمن‌ها در حوزه‌های مختلف، فعالیت انجمن مذکور در موضوع بازآفرینی شهری با رویکرد بحران و پدافندی در سطح استان مورد تایید می‌باشد.

حق لطفی خاطر نشان کرد: جهت ایجاد بستر مناسب با هدف پرورش و ورود افراد نخبه و کاردان در تشکل‌ها و انجمن‌های مردم نهاد ضرورت دارد به نحو مقتضی از همه ظرفیت های استان استفاده شود.

حق لطفی در پایان افزود: اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین ضمن اعلام حمایت همه جانبه از فعالیت انجمن‌ها، با تمام توان در این رابطه آمادگی کامل خود را اعلام می‌دارد.

نظر شما