شناسهٔ خبر: 60606 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل استان تهران خبر داد:

اعزام بیش از ۵هزار و ۸۰۰دستگاه ناوگان برای جابجایی زائرین اربعین

نوروزی ناوگان حمل ونقل جاده‌ای استان تهران با کلیه امکانات، تجهیزات و خدمات زائران اربعین حسینی را جابجا نموده و از ابتدای طرح ۵هزار و ۸۰۲دستگاه اتوبوس برای جابجایی زائران اعزام کرده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط‌ عمومی اداره كل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران ،حیدرنوروزی مدیرکل استان تهران با بیان این مطلب افزود: نظارت بیشتر بر فعالیت شركت‌های حمل و نقل مسافر و استفاده از ناوگان ایمن و مناسب برای  جابجایی مسافران و هماهنگی با سایر دستگاه های ذیربط از جمله اقداماتی بوده که این اداره کل  برای فراهم كردن شرایط سفر ایمن برای زائران انجام داده است.

وی با اشاره به اینکه در این ایام جابجایی ایمن زائران از اولویت اول برخوردار بود، افزود: با هماهنگی و برنامه ریزی‌هایی که از طریق تشکل‌های صنفی بخش حمل و نقل جاده‌ای انجام شد،  عمده ناوگان فعال استان به مرزهای  مهران و چزابه و شلمچه  اعزام شدند .

وی خاطرنشان کرد: اقدامات ستاد هماهنگی مراسم اربعین و صنوف حمل و نقل جاده ای استان تهران در تسهیل جا به جایی مسافران در این ایام  بسیار ارزشمند و هماهنگ بوده است.  

نوروزی ادامه داد: از ابتدای این طرح در استان تهران از مورخ ۹۷/۰۷/۲۵ لغایت ۹۷/۰۸/۰۷از پایانه غرب ۲هزار و ۹۷۳دستگاه اتوبوس با ظرفیت ۸۵هزار و ۹۵۹مسافر ،در پایانه جنوب از مورخ ۹۷/۰۸/۰۱لغایت ۹۷/۰۸/۰۸یک هزار و ۴۱۹دستگاه اتوبوس به مرزهای سه گانه با ظرفیت ۳۴هزار و ۵۲۷مسافر جا به جا نموده است 

همچنین در ترمینال شرق ۹۶دستگاه و ترمینال  بیهقی ۲۹۹دستگاه اتوبوس اعزام شدند .

مدیرکل استان خاطرنشان کرد:تعداد۹۲۴ دستگاه اتوبوس توسط شرکت‌های حمل ونقل بین المللی مسافربری زائرین اربعین را به مقاصد کربلا و نجف جا به جا نموده اند.

نوروزی تصریح کرد: درمجموع  ۵هزار و ۸۰۲دستگاه اتوبوس از مبدا تهران جهت جابجایی زائرین اعزام شدند.

نظر شما