شناسهٔ خبر: 60613 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان خبر داد:

پایانه‌های مرزی شلمچه و چذابه با تمام توان در حال خدمت رسانی به زائران اربعین هستند

غلامعباس بهرامی نیا مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان با اشاره به تکمیل زیرساخت‌های لازم در مرزهای شلمچه و چذابه خبر داد و گفت: پایانه های مرزی با تمام توان در حال خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی هستند

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان خوزستان ،غلامعباس بهرامی نیا با اشاره به اینکه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای به عنوان مسئول کمیته زیرساخت و حمل و نقل در کنار سایر دستگاه‌های خدمات رسان اقدامات قابل توجه و ویژه ای را برای تسهیل و ارتقا ایمنی عبور و مرور زائران اربعین انجام داده، گفت: فعالیت های صورت گرفته ویژه این ایام در دو حوزه جاده ای و راهداری صورت گرفته است .

وی با تاکید بر اینکه تلاش ها و توجه ویژه‌ای به موضوع حوزه ایمنی و عملیات راهداری در مرز شلمچه و چذابه صورت گرفته است، ادامه داد: مهمترین اقداماتی که در این زمینه انجام شده بحث لکه گیری و روکش آسفالت بوده که در مقاطع انجام شده حدودا سه هزار تن روکش آسفالت انجام شده است.

این مقام مسئول در راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان، افزود: ۱۳۰ هزار متر مربع از محورهای منتهی به پایانه‌های مرزی استان لکه گیری شد و علاوه بر این نیز ۱۵ هزار متر طول درزگیری صورت گرفت.

بهرامی نیا با تاکید بر انجام ۱۸ کیلومتر شانه سازی و نصب ۵۰ هزار تابلوی مختلف راهنمایی، اخباری و اطلاعاتی در مسیرهای زائران ، عنوان کرد:  همچنین ۷۰۰ کیلومتر خطکشی در این مسیرها انجام شد.

وی در بخش دیگری از این گفت وگو به ۲۴کیلومتر حفاظ راه در محورهای مرزی شلمچه و چذابه اشاره کرد و گفت: در زمینه گشت های راهداری نیز ۲۸ اکیپ در محورهای ورودی و مرزی استان ویژه خدمت رسانی به زائران مستقر شدند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان تصریح کرد: از ابتدای انجام سفرهای زائران برای شرکت در پیاده روی اربعین ترددها در پایانه های مرزی شلمچه و چذابه بصورت ۲۴ ساعت انجام می شود.

بهرامی نیا همچنین از تخفیف ۳۰ درصدی کرایه اتوبوس های ویژه ایام اربعین در پایانه های مرزی استان نسبت به نرخ مصوب خبر داد.

نظر شما