شناسهٔ خبر: 60632 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان تویسرکان خبر داد:

اجرای عملیات آسفالت دو راه روستایی ترمیانک و باقرآباد

جلسه رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان تویسرکان با اشاره به اتمام راه روستایی سوتلق خبر داد: در صورت مساعد بودن شرایط آب و هوایی عملیات اجرای آسفالت راه روستاهای ترمیانک و باقرآباد در آبان ماه توسط شرکت پوشش راه هگمتانه شروع خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان همدان، در بازدیدی که مفتح و رییس اداره راه و شهرسازی تویسرکان از پروژه های تویسرکان داشتند مشکلات پیش رو مطرح و رسیدگی شد.

محمد علی اصغری عنوان کرد: راه روستایی ترمیانک که یک راه اساسی برای اهالی آن منطقه است زیرسازی و ابینه فنی آن به اتمام رسیده و تاکنون در حدود ۳۰۰میلیون تومان برای این کار هزینه شده و اسفالت مسیر و وصل شدن به شبکه راههای روستایی هم در دست اقدام و پیگیری است.

وی ادامه داد:در راه روستایی باقر آباد خود راه را با حدود ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی تا امروز پیگیری کردیم و ۱۰۰ میلیون تا کنون هزینه شده است. وی یادآور شد: پل بزرگی که از جاده تویسرکان –کنگاور به روستای باقرآباد باید وصل شود ساخته شده است.

گفتنی است در جلسه ای که با حضور دکتر مفتح تشکیل شد ایشان ضمن بررسی مشکلات راههای روستایی مراد آباد - قلعه نو و نقده - جعفریه و قلی لاله علیا جهت پیگیری اعتبارات ملی و تخصیص مناسب جهت اجرای پروژه های مذکور، اعلام آمادگی نمود.

در این جلسه نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی از پیمانکار پروژه چهار خطه تویسرکان - کنگاور خواست تا با افزایش اکیپ نسبت به تسریع در اجرای عملیات راهسازی اقدام نمایند.

لازم به ذکر است قطعه سوم چهار خطه تویسرکان- کنگاور به طول ۵ کیلومتر با اعتبار حدود ۱۰ میلیارد تومان توسط شرکت جهاد نصر همدان در حال اجرا می باشد.

نظر شما