شناسهٔ خبر: 60679 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

رئیس اتحادیه تعاونی‌های مسافری :

تکذیب گران‌فروشی بلیت برگشت زائران اربعین از مرز مهران / بلیت برگشت به تهران در بازه ۷۰ تا ۱۵۰ هزار تومان است

اربعین رئیس اتحادیه تعاونی‌های مسافری با تکذیب افزایش قیمت و گران‌فروشی بلیت برگشت زائران اربعین در پایانه برکت مرز مهران گفت: بلیت برگشت به تهران در بازه نرخی ۷۰ الی۱۵۰ هزار تومان به زائران اباعبدالله(ع) در پایانه برکت ارائه داده می‌شود.

احمدرضا عامری در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی با تأکید بر اینکه زائران حتماً از داخل پایانه برکت در مهران نسبت به تهیه بلیت برگشت خود اقدام کنند تصریح کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته سقف قیمت بلیت مهران به تهران ۱۵۰ هزار تومان است و زائران باید توجه کنند که این نرخ بلیت شبکه حمل‌ونقل جاده‌ای است که در پایانه برکت ارائه می‌شود.

وی بابیان اینکه نماینده سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در پایانه برکت در حال نظارت بر عملکرد شرکت‌های مسافربری است افزود: تمام نهادهای نظارتی و تعزیراتی در پایانه مهران حضور دارند و مسافران می‌توانند گزارش‌های گران‌فروشی را به نمایندگان تعزیرات و یا سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در پایانه مهران اطلاع دهند.

عامری با تأکید بر اینکه خارج از محدوده پایانه برکت یعنی خارج از شبکه سیر مسافربری پیش‌بینی‌شده تصریح کرد: ممکن است برخی از زائران بلیت برگشت خود را خارج از محدوده پایانه خریداری کرده باشند که این مسئله و قیمت آن به شبکه سیر جاده‌ای مربوط نمی‌شود زیرا طبق اعلام قبلی باید مسافران جهت خرید بلیت باقیمت مصوب به پایانه برکت مراجعه می‌کردند.

وی با اشاره به اینکه باید زائران  از سوارشدن اتوبوس‌های گذری برای برگشت خودداری کنند گفت:البته طبق بررسی‌های صورت گرفته ظرفیت تمامی اتوبوس‌های اعزامی در پایانه برکت تمام می‌شود و صندلی خالی برای سوارشدن مسافران در بین راه باقی نمی‌ماند.

نظر شما