شناسهٔ خبر: 60792 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مديركل راه و شهرسازی استان بوشهر خبر داد:

برگزاری دوره آموزشی اصول و مبانی پدافند غیر عامل در استان بوشهر

فرزاد رستمي مديركل راه و شهرسازی استان بوشهر از برگزاری دوره آموزشی اصول و مبانی پدافند غير عامل در اداره كل راه و شهرسازی استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره كل راه و شهرسازی استان بوشهر ، فرزاد رستمی با اشاره به اهمیت برگزاری كلاسها و دوره های آموزشی درافزایش آگاهی مدیران و كاركنان دستگاههای اجرایی،یكی از گامهای مهم زیربنایی در نیل به اهداف راهبردی دفاع غیر عامل جهت تقویت توان دفاعی،ارتقای آستانه مقاومت ملی در برابر تهدیدات دشمن وحفاظت از سرمایه های كلان ملی كشور را آموزش مستمردانستندو افزودند:لازم و ضروریست پدافند غیر عامل در اجرای پروژه های عمرانی در دست اجرا به طور ویژه دیده شود. مدیركل راه و شهرسازی با اشاره به زیر ساخت های استان بوشهر با رویكرد پدافند غیر عامل بیان كرد مقام معظم رهبری بر موضوع پدافند غیر عامل تاكید دارند و انتظار میرود این مهم به جد در دستور كارمدیران و دستگاه‌های اجرایی و متولیان قرار گیرد.

رستمی ضمن تاكید براینكه مسئولان و متولیان امر در هر نهاد و یا دستگاه اجرایی باید به فكر پدافند غیر عامل باشند وبرای نهادینه شدن این مهم در جامعه برنامه ریزی كرده و طرحهای لازم را ارائه دهند. وی خاطر نشان كرد:هدف از برگزاری این دوره انتقال مفاهیم و اصول پدافند غیر عامل وهمچنین بیان مباحث تخصصی و بالا بردن سطح علمی كاركنان و مدیران دستگاههای اجرائی است.

مدرس دوره مذكور كاظمی بود كه در یك دوره چند ساعته كه با همكاری مدیریت پدافند غیر عامل اداره كل راه و شهرسازی برگزار شد.

نظر شما