شناسهٔ خبر: 60797 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

به مناسبت گرامیداشت هفته پدافند غیرعامل صورت گرفت ؛

برگزاری مانور پدافند سایبری در اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان

بازدید مانور پدافند سایبری در این اداره کل با حضور رییس اداره مدیریت بحران و پدافند غیرعامل، اداره آمار، فناوری اطلاعات و ارتباطات و .... بمناسبت گرامیداشت هفته پدافند غیرعامل اجرا شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه وشهرسازی استان اصفهان، مانور پدافند سایبری در این اداره کل بمناسبت گرامیداشت هفته پدافند غیرعامل اجرا شد.

در مانور هک شدن سرور اتوماسیون اداری توسط عوامل خارجی و بیگانه، بلافاصله سیستم اتوماسیون اداری از دسترس خارج و جلسه کمیته بحران سایبری  با حضور رییس اداره مدیریت بحران و پدافند غیرعامل، اداره  آمار، فناوری اطلاعات و ارتباطات، اداره حراست و اداره پشتیبانی، توسعه منابع انسانی و تحول اداری اداره کل راه وشهرسازی  در محل دفتر اداره مدیریت بحران و پدافند غیرعامل طی ۵ دقیقه برگزار شد.

در این مانور فرایند تشخیص و محدود سازی توسط کارشناسان اداره آمار و فناوری اطلاعات و ارتباطات  انجام و بلافاصله سرور بک آپ راه اندازی گردید.

پس از انجام اقدامات مربوط به ریشه کنی عامل هجومی، سرور اتوماسیون پس از ۳۰دقیقه به حالت عادی بازگشت.

این مانور به منظور سنجش میزان آمادگی بخش های مرتبط در برابر تهدیدات احتمالی دشمن و با هدف پدافند غیرعامل در این اداره کل برگزار شد.

نظر شما