شناسهٔ خبر: 60801 - سرویس ریلی
نسخه قابل چاپ

با شرکت در مسابقه شرکت حمل‌ونقل ریلی رجا:

کتاب بخوانید و رایگان سفر کنید

لوگو رجا شركت حمل‌ونقل ریلی رجا به مناسبت روز کتاب و کتاب‌خوانی (۲۴ آبان) و با هدف ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی و آشنایی بیشتر هم‌وطنان با حمل‌ونقل ریلی و مسافرت با قطار، اقدام به برگزاری مسابقه كتاب‌خوانی می‌كند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، روابط عمومی و امور بین‌الملل شركت رجا با اعلام این خبر افزود: هم‌وطنان عزیز می‌توانند با شركت در مسابقه یاد شده طی دوره زمانی ۱۹ آبان ماه الی ۲ آذر ماه از جایزه سفر رایگان با قطار‌های رجا برخودار شوند.

در این طرح محتوایی در زمینه‌ی حمل‌ونقل ریلی، شركت حمل‌ونقل ریلی رجا و امكانات و خدمات قطارهای این شركت به‌صورت الكترونیك در وب‌سایت شركت قرار داده شده و عموم مردم، با مطالعه محتوای مزبور قادر به شركت در مسابقه طراحی شده (پاسخ‌گویی به سؤالات چهارگزینه‌ای) خواهند بود.

شرکت‌کنندگان در مسابقه كتاب‌خوانی رجا با دادن پاسخ صحیح به سؤالات، در قرعه‌كشی شركت داده شده  و به ۱۰ نفر از برندگان، یک کوپه ۴ تخته بلیت رفت‌وبرگشت رایگان از قطارهای رجا (مسیر و قطار به انتخاب فرد برنده) جایزه داده می‌شود. این بلیت تا پایان برنامه زمستان (۲۴ اسفندماه) برای برندگان قابل‌استفاده خواهد بود.

هم‌وطنان گرامی برای كسب اطلاعات بیشتر و شركت در مسابقه كتاب‌خوانی شركت رجا میتوانند از تاریخ ۱۹ آبان ماه به سایت شركت حمل‌ونقل ریلی رجا به نشانی www.raja.ir  مراجعه كنند.

نظر شما