شناسهٔ خبر: 60819 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با حضور مدیرکل راه و شهرسازی استان صورت گرفت:

برگزاری تودیع و معارفه اعضای هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران

معارفه مراسم تودیع و معارفه اعضای هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران با حضور معاون عمرانی استانداری مازندران برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران ، عبدالله بهادری مدیرکل راه و شهرسازی استان و رئیس دستگاه نظارت بر انتخابات هشتمین دوره هیات اجرایی نظام مهندسی ساختمان استان ضمن تبریک به منتخبین یادآور شد در راستای برگزاری هشتمین دوره انتخابات هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران ، تلاش‌ها و هماهنگی‌های خوبی صورت گرفت و این انتخابات در شرایط مطلوب و در صحت و سلامت بدون کمترین مشکلی به نحو احسند برگزار شد.

عبدالله بهادری با اشاره به اینکه سازمان نظام مهندسی ساختمان بازوی فنی استان است تصریح نمود : باید بستری ایجاد شود تا جامعه بتواند از این نخبگان و فرهیختگان در جهت توسعه ، عمران و آبادانی بهره گیرد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان مازندران ضمن توصیه به منتخبین هشتمین دوره جهت تلاش برای پویایی و بالندگی نظام مهندسی از همه بخش ها و دست اندرکاران خواست تا  از جزیره ای کار کردن بپرهیزند و در راستای بهبود جایگاه سازمان نظام مهندسی در استان و رونق ساخت و ساز و تحکیم مبانی قانون گرایی تلاش مضاعف نمایند.

عبدالله بهادری ضمن تشکر از جامعه مهندسین برای مشارکت در انتخابات ، عدم برآورده شدن نیازهای اعضای نظام مهندسی توسط هیات مدیره ، رها کردن مسائل اساسی و بنیادی ، عدم انعطاف پذیری را از جمله مهمترین مسائل کاهش مشارکت اعضای نظام برشمرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اعضای هیات مدیره را به وحدت رویه توصیه و یادآور شد قطعا ارتقاء سازمان نظام مهندسی ساختمان و مهندسان عضو این سازمان در گرو تلاش مستمر و سازنده هیات مدیره است و همه ما تلاش خواهیم نمود استقلال و بالندگی سازمان در جامعه تامین گردد ، وی اظهار امیدواری نمود که با همدلی ، همراهی و هم افزایی مشکلات پیش رو مرتفع و فصل جدیدی برای تلاش و کوشش گشوده شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان با بیان اینکه سازمان نظام مهندسی ساختمان می بایست در راستای افزایش رضایت مندی شهروندان تلاش بیشتری صورت دهد گفت : امید است اعضای هیات مدیره دوره هشتم درخصوص کارکرد و عمالکرد این سازمان آسیب شناسی جدی داشته باشند تا با رفع موانع و مشکلات ، خدمات مطلوب تری به شهروندان ارائه دهند.

نبیان معاون عمرانی استانداری مازندران نیز در این مراسم نیز در سخنانی سازمان نظام مهندسی ساختمان را نهاد توانمندی برای ارائه دیدگاههای فنی و تخصصی در استان دانست و یادآور شد سازمان نظام مهندسی ساختمان درحقیقت جزئی از حاکمیت است و این سازمان مجموعه ای از افراد نخبه و فرهیخته را در خود جای داده است که از این ظرفیت و توانمندی ها در بخشهای مختلف استان می بایست بهره برد.

وی با بیان اینکه تعهدات فردی در مجموعه نظام مهندسی نیز امری مهم و لازم است افزود : همه ی اعضای این سازمان می بایست در راستای وظایف قانونی خود به نحو احسند عمل کرده و درزمینه حفظ سرمایه ها و منافع ملی اهتمام داشته باشند.

نبیان با توجه به بااهمیت دانستن نقش نظام مهندسی ساختمان خاطر نشان ساخت ما نقش سازمان نظام مهندسی را بسیار با اهمیت میدانیم و از نظرات فنی و تخصصی این سازمان در کارگروه زیربنایی ، کمیسیون ماده 5 و دیگر کمیسیون های فنی استفاده می‌کنیم.

نظر شما