شناسهٔ خبر: 60825 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

معاون سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خبر داد:

حضور شبانه‌روزی گشت‌های راهداری در محورهای تردد زائران مشهد مقدس

حیدر مطاعی معاون سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: گشت راهداری متشكل از نيروهای تلاشگر راهداری، مجهز به دستگاه‌ها و ماشين‌‌آلات سبك و سنگين راهداری در محورهای مواصلاتی منتهی به مشهد مقدس، آماده ارايه خدمات به زائران ثامن‌الحج هستند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، به نقل از روابط‌ عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، حيدر مطاعی، معاون راهداری اين سازمان گفت: براساس گزارش وضعيت برخط گشت‌های راهداری، امروز دوشنبه ۱۴ آبان ماه در جاده‌ها و محورهای منتهی به مشهد مقدس، ۳۳۳ گشت راهداری متشكل از ۷۹۰ نفر از پرسنل راهداری مستقر بوده و در حالت آماده‌باش به سر می‌برند. تعداد ماشين‌آلات درگير در اجراي اين طرح نیز ۳۲۹ دستگاه هستند.

مطاعي خاطرنشان كرددر اين راه‌ها و محورهاي مواصلاتي، ۱۵ اكيپ ثابت و ۷۷ اكيپ سيار نيز آماده خدمات‌رساني شبانه‌روزي به زائران امام هشتم (ع) هستند.

معاون راهداري افزود:اين گشت‌ها ملزم به گشت‌زني و انجام پيمايش در ۱۳ هزار و ۱۵۰ كيلومتر از محورهاي منتهي به مشهد هستند و هرگونه مشكلات احتمالي موجود را شناسايی كرده، نسبت به برقراری سطح دسترسی روان مسافران و زائران به مقصد اين شهر اقدام می‌كنند./

نظر شما