شناسهٔ خبر: 60861 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با حضور مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل صورت گرفت:

برگزاری جلسه بررسی مشکلات مسکن مهر پارس آباد

جلسه در صورت نصب و تحویل کنتورهای آب و سه فاز برق تا پایان ماه سالجاری پروژه مسکن مهر پارس آۤباد به متقاضیان تحویل می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل ، جلسه بررسی مشکلات مسکن مهر پارس آباد با گزارشی توسط باباخانی معاونت باز آفرینی شهری و مسکن اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل از پروژه مسکن مهر پارس آباد آغاز شد.

محبوب حیدری مدیرکل راه وشهرسازی استان اردبیل در شروع جلسه گفت: ساختمان و آماده سازی و محوطه سازی پروژه مسکن مهر پارس آباد پایان یافته است ایشان تاکید کرد اگر شرکت آب و فاضلاب و شرکت توزیع برق شهرستان پارس آباد نسبت به نصب کنتور آب و کنتور سه فاز برق اقدام و تحویل نمایند بقیه واحدها قابل بهره برداری بوده و به متقاضیان تحویل می‌‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی با اعلام اینکه پروژه مسکن مهر پارس آباد دارای ۱۲۹۶ واحد می باشد و از این تعداد ۴۰۰ واحد به متقاضیان تحویل داده شده و توسط آنها مورد استفاده قرار می گیرد و  در حدود ۸۹۶  واحد نیز باقی مانده که در صورت نصب کنتور آب و سه فاز برق قابل بهره برداری خواهد بود.

جلسه پس از تبادل نظر به شرح مفاد ذیل اتخاذ تصمیم شد:

موضوع جلسه مسکن مهر پارس آباد پی گیری امورات پروژه ۱۲۹۶ واحدی مسکن مهر با توجه به اتمام عملیات اجرایی واحدها در حدود ۴۰۰ واحد به متقاضیان واگذار شد و هم اکنون مورد بهره برداری قرار می گیرد البقای واحد ها  به دلیل عدم اتمام مراحل وصل کنتورهای آب و برق سه فاز قابل تحویل نیست لذا با عنایت به تاکید فرماندار و مدیر کل راه و شهرسازی مقرر گردید تا اخر ماه سالجاری نسبت به اتمام نصب کنتورهای شرکت آب و فاضلاب و برق اقدام و پیمانکار مربوطه مابقی واحدها را تحویل  نماید.

نظر شما