شناسهٔ خبر: 60892 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

مشاور رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای مطرح کرد:

رصد وضعيت تردد ناوگان حمل و نقل مسافر جاده اي با استفاده از پهبادها

منصور فخاران رصد برخط ​تصويري وضعيت تردد ناوگان حمل و نقل مسافر به مقصد مشهد مقدس و همچنين پياده روي زايران در ايام پايانی ماه صفر به بارگاه مقدس ثامن الحجج (ع)، از طريق پهبادها انجام می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی سازمان راهداری و حملونقل جادهای منصور فخاران مشاور ریاست و مدیر روابط عمومی این سازمان در بازدید از مركز مدیریت راه های استان اصفهان و دستاوردهای این مركزبا اعلام این مطلب افزود : سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای كشور در زمینه تامین ناوگان حمل ونقل عمومی برای انتقال مسافران و زایران ثامن الحجج (ع) و در جهت تامین امنیت تردد مسافران وكاربران جاده ها ، مسئولیت خطیری را عهده دار است كه در این راستا  برنامه ریزی و ارائه خدمات شایسته به مردم عزیز ایران درگرو دریافت آمار دقیق درزمان مناسب از وضعیت تردد ومحورهای مواصلاتی است.

فخاران خاطرنشان كرد: برای اولین بار در سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای كشور رصد و دریافت اطلاعات ناوگان حمل ونقل جاده ای مربوط به مراسم اربعین سال جاری با استفاده ازپهبادها انجام شد.

 مدیر روابط عمومی سازمان راهداری و حمل ونقل جادهای كشور تصریح كرد: برای آسیب شناسی كاركردهای این سیستم و همچنین دریافت اطلاعات از اقصی نقاط كشور، دریافت اطلاعات از مركز مدیریت راه های استان اصفهان مورد آزمایش قرار گرفته است .

وی خاطرنشان كرد: این سیستم، نظارت بر سیستم حمل ونقل عمومی در جاده های كشور را تقویت كرده و می تواند از بروز بحران ها و خسارت های احتمالی جلوگیری كند. فخاران ابراز امیدواری كرد با استفاده از این پهبادها ،موانع و مشكلات احتمالی موجود در سیستم خدمت رسانی حمل ونقل جاده ای بهبود می یابد.

 مدیر روابط عمومی سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای كشور در ادامه از دستاوردهای مركز مدیریت راه های استان اصفهان در زمینه های علمی بازدید كردوبا تقدیراز فعالیت های انجام شده در این مركز ، توجه به نقش استراتژیك اصفهان در چرخه حمل و نقل جاده ای كشور، تقویت حركت های دانش بنیان و علمی رادر این بخش  ضروری دانست.

نظر شما