شناسهٔ خبر: 60919 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با حضور مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری لرستان صورت گرفت:

برگزاری مانور مشترک پدافند غیرعامل در محور کمربندی خرم‌آباد

جاده به مناسبت هفته پدافند غیرعامل مانور مشترک دستگاه‌های خدمت‌رسان در بخش راه و حمل و نقل برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان، این مانور با حضور فعال نیروها و ماشین‌آلات راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، راه و شهرسازی، دستگاه‌های خدمت‌رسان امدادی و پلیس استان در محور کمربندی خرم‌آباد منطقه پل باباحسین برگزار شد.

سیف مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری لرستان در حاشیه برگزاری این مانور گفت: هدف از برگزاری چنین برنامه‌هایی افزایش هماهنگی بین دستگاه‌ها برای مقابله با حوادث طبیعی و غیرطبیعی است.

وحید آریانفر رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان خرم‌آباد نیز با بیان اینکه هدف از اجرای این مانور، سنجش توان نیروها و ماشین‌آلات و هماهنگی بین دستگاه‌ها در شرایط بحرانی است، اظهار کرد: در این مانور محور کمربندی خرم‌آباد در نقطه پل باباحسین بسته شد و نیروهای خدماتی و امدادی توان خود را در مقابله با شرایط بحرانی به نمایش گذاشتند و محور را باز نمودند.

احسان بیرانوند کارشناس اداره فنی و نظارت راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان هم گفت: پدافند غیرعامل از ضرورت‌های جامعه امروز در همه حوزه‌ها به شمار می‌رود که در مانور امروز شاهد نمایش توانمندی نیروهای خدمت‌رسان و امدادی در مدیریت حوادث بودیم.

سعید نظری سرپرستمعاونت مهندسی و ساخت راه و شهرسازی لرستان نیز در این مانور، اجرای برنامه‌های مشترک در راستای توان‌افزایی نیروها در مقابله با حوادث را ضروری برشمرد.

لازم به ذکر است، برنامه‌های گرامیداشت هفته پدافند غیرعامل امسال با شعار"پدافند غیرعامل، افزایش بازدارندگی در سایه حماسه حسینی برگزار شد.

نظر شما