شناسهٔ خبر: 60922 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان لرستان بیان کرد:

مطالبات پیمانکاران راه روستایی ۱۱۰ میلیارد تومان است

راه روستایی مدیرکل راه و شهرسازی لرستان گفت: ۱۱۰ میلیارد تومان مطالبات پیمانکاران راه روستایی استان بوده که تاکنون به آنها پرداخت نشده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی لرستان ، مدیرکل راه و شهرسازی لرستان گفت: ۱۱۰ میلیارد تومان مطالبات پیمانکاران راه روستایی استان بوده که تاکنون به آنها پرداخت نشده است رضا خالقی اظهار کرد: تمرکزمان روی تکمیل راه‌های روستایی و اصلی است.   

وی ادامه داد: عملیات اجرایی این راه‌ها در استان شروع شده و در این راستا با پیمانکاران پروژه‌ها که کار را تعطیل کرده بودند صحبت کردیم تا آنها را فعال کنند. خالقی گفت: استارت یک سری پروژه‌های روستایی زده شده که با تأمین اعتبار کار را ادامه خواهیم داد  .
مدیرکل راه و شهرسازی لرستان با بیان اینکه اعتبارات ما محدود و قطره‌چکانی است، افزود: با این اعتبارات نمی‌شود کاری کرد ولی امیدواریم باحضور پیمانکاران و حمایت وزارت‌خانه و دولت تحرکی انجام شود.
خالقی بیان کرد: فصل خوب کار را به علت سرما از دست داده‌ایم و آسفالت راه‌های روستایی نیز بعلت بارندگی تعطیل شده است و این مهم با تأخیر انجام خواهد شد
.

نظر شما