شناسهٔ خبر: 60928 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با حضور رئیس اداره توسعه مهندسی و نظارت بر مقررات ملی و کیفیت ساختمان صورت گرفت:

برگزاری کارگاه آموزشی نرم افزار ملی در اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران

موتمنی کارگاه آموزشی نحوه ثبت و درج پروژه نرم افزار ملی با حضور رئیس کنترل ساختمان وزارت متبوع ،رئیس اداره توسعه مهندسی و نظارت بر مقررات ملی و کیفیت ساختمان اداره کل و کلیه ناظرین عالی مهندسی و کنترل ساختمان برگزار شد .

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره كل راه و شهرسازی استان مازندران ، موتمنی رئیس اداره توسعه مهندسی و  نظارت بر مقررات ملی و کیفیت ساختمان اداره کل  ضمن اعلام این خبر افزود : در این کارگاه ناظرین با نحوه کارکرد نرم افزار و امکانات جدید آن آشنا و ابهامات و سوالات آنها مطرح و مرتفع شد.

رئیس اداره توسعه مهندسی و  نظارت بر مقررات ملی و کیفیت ساختمان اداره کل  در ارتباط با خصوصیات ومشخصات این نرم افزار افزود: نرم افزار تهیه شده با قابلیت نصب بر گوشی‌های اندروید امکان گزارش‌دهی بهنگام پروژه‌ها برای ناظرین عالی را فراهم می کند. از دیگر قابلیت‌های این نرم افزار ارسال عکس‌های پروژه و مشخص نمودن موقعیت دقیق جغرافیایی ملک می‌باشد.

وی در ادامه تصریح كرد: در حوزه های مدیریتی نرم افزار قابلیت مدل‌های متفاوت گزارش دهی را داشته و تصویر وضع موجود ساخت و ساز را برای مدیران و تصمیم گیران این حوزه مجسم می‌کند.

در پایان این جلسه مقرر شد در آینده نزدیک با بروز رسانی نرم افزار قابلیت درج گزارش برای گروه های کنترل مضاعف سازمان نظام مهندسی و حتی ناظرین پروژه‌ها در نرم افزار ایجاد شد.

نظر شما