شناسهٔ خبر: 60947 - سرویس بنادر و دریانوردی
نسخه قابل چاپ

معاون وزیر راه و شهرسازی مطرح کرد؛

تعیین‌تکلیف شرکت‌های وابسته به صندوق پس‌انداز و بازنشستگی سازمان/تاکید بر شفاف‌سازی فعالیت‌های اقتصادی و مالی صندوق

جلسه مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی، گفت: تعیین‌تکلیف شرکت‌های وابسته به صندوق پس‌انداز و بازنشستگی سازمان و شفاف‌سازی فعالیت‌های اقتصادی و مالی این صندوق از مهمترین مأموریت‌های رئیس جدید صندوق بازنشستگی سازمان است و این مجموعه انتظاراتی است که ما داریم.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، محمد راستاد در مراسم تکریم و معارفه "رئیس صندوق بازنشستگی "این سازمان بر جایگاه و اهمیت صندوق بازنشستگی در راستای ارتقاء معیشت، رفاه، درمان و سایر مطالبات بازنشستگان سازمان بنادر و دریانوردی تأکید کرد و خواستار تحول جدی در این حوزه ها شد.

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی، تعیین‌تکلیف شرکت‌های وابسته به صندوق پس‌انداز و بازنشستگی سازمان و شفاف‌سازی فعالیت‌های اقتصادی و مالی این صندوق را از مهمترین مأموریت‌های رئیس جدید این صندوق عنوان کرد و افزود تاکنون فعالیت شرکت‌های وابسته و خروجی آنها مناسب و قابل قبول نبوده و با این روند صندوق همه ساله به کمک مالی سازمان نیاز بیشتری پیدا کرده است و این مسیر باید تغییر کند.

وی با تأکید بر تقویت بنیه مالی صندوق بازنشستگی سازمان بنادر، خواستار اتخاذ روش های جدید و رویکردهای متفاوت با بهره‌گیری از تجربیات مدیران گذشته صندوق شد و بر فعالیت پایدار اقتصادی صندوق با ریسک کم و ارزش افزوده مناسب در فعالیت‌های دریایی و بندری شد.

راستاد با تشکر و تقدیر از خدمات و تلاش‌های جواد جهاندار مدیرکل منابع انسانی و پشتیبانی سازمان بنادر و دریانوردی که همزمان مسئولیت سرپرستی صندوق بازنشستگی سازمان را عهده دار بود، خواستار تداوم و شتاب بیشتر در فعالیت های صندوق در تعامل شایسته و مناسب ابراهیم کریمی قهرودی رییس جدید صندوق با شورای صندوق و اعضای هیأت‌مدیره کانون بازنشستگان شد و بر حفظ شأن و کرامت بازنشستگان و همچنین تأمین نیازمندی‌های آنان در حوزه های مختلف تأکید کرد.

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی از رئیس جدید صندوق بازنشستگی سازمان خواست تقویت روحیه و نشاط بازنشستگان را با اجرای برنامه‌های فرهنگی، تفریحی، ورزشی و مناسبتی را در دستور کار قرار دهد.

بنا بر این گزارش، منصور آرامی، عضو هیأت‌عامل و معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع و هادی حق‌شناس عضو هیأت‌عامل و معاون امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی که عضوشورای صندوق بازنشستگی این سازمان نیز هستند، در این مراسم در سخنان کوتاهی از تلاش‌های جواد جهاندار در طول تصدی این مسئولیت قدردانی کردند و خواستار ارتقاء سطح رفاه بازنشستگان و پاسخگویی مناسب به مطالبات آنان در دوره جدید شدند.

در این مراسم همچنین، جواد جهاندار گزارشی از فعالیت‌های خود در طول تصدی مسئولیت سرپرستی صندوق بازنشستگی ارائه کرد و شفاف‌سازی فعالیت‌های شرکت‌ها و تعیین‌تکلیف روند واگذاری آنها، ارتقاء معیشت، اعطای تسهیلات مختلف از جمله تسهیلات همطرازی بازنشستگان را از مهمترین اقدامات خود در طول تصدی این مسئولیت عنوان کرد.

ابراهیم کریمی‌قهرودی رئیس جدید صندوق بازنشستگی سازمان بنادر و دریانوردی نیز در این مراسم با مرور اهداف و مأموریت‌های صندوق، خواستار تداوم حمایت مدیرعامل و اعضای هیأت عامل سازمان از صندوق شد و اعلام کرد: تمام تلاش خود را برای شفاف‌سازی فعالیت‌ها و ارائه خدمات فرهنگی، ورزشی، رفاهی، تفریحی و درمانی به بازنشستگان با ارائه خدمات الکترونیک و آنلاین به آنان به کار خواهد گرفت.

به گزارش سازمان بنادر و دریانوردی، گفتنی است، ابراهیم کریمی قهرودی دانشجوی دکترای مدیریت راهبری فناوری اطلاعات است و دارای تجربه مدیریتی متعدد در سازمان بنادر و دریانوردی است که مدیرکل فناوری اطلاعات و ارتباطات (فاوا) و مدیرکل مدیریت بحران، پدافند غیرعامل و HSE  از آخرین مسئولیت‌های وی در سازمان بنادر و دریانوردی است.

نظر شما