شناسهٔ خبر: 6098 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

دریافت ۱۵۳ واحد از تسهیلات نوسازی بافت فرسوده استان بوشهر/ متقاضیان به بانک‌های عامل مراجعه کنند

بافت فرسوده یزد سرپرست اداره بافت‌های فرسوده شهری اداره کل راه و شهرسازی استان بوشهر از دریافت ۱۵۳ واحد از تسهیلات وام نوسازی خانه‌های فرسوده خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان بوشهر، غلامرضا مرادی در این خصوص اظهار کرد: با توجه به تصویب هیئت محترم وزیران مبنی بر اعطای تسهیلات مسکن به منظور نوسازی و بهسازی مسکن در بافت‌های فرسوده و ناکارآمد شهری و سکونتگاه‌های غیر رسمی و حمایت از مسکن گروه‌های کم درآمد، زوج‌های جوان و زنان سرپرست خانوار که تاکنون از تسهیلات مسکن استفاده نکردند و در راستای اهداف دولت تدبیر و امید تاکنون ۳۹ فقره پرونده، ۱۵۳ واحد و لیست متقاضیان دریافت تسهیلات به بانک ملت ارسال شده است. 
مرادی افزود: اسامی سایر متقاضیان واجد الشرایط دیگر نیز ظرف هفته‌های آینده به بانک‌های عامل اعلام خواهد شد. 

وی بیان کرد: سقف تسهیلات مسکن برای هر واحد در کلان شهر‌ها ۵۰۰ میلیون ریال و در مراکز استان‌ها و شهرهای بالای ۲۰۰ هزار نفر جمعیت ۴۰۰ میلیون ریال و سایر شهر‌ها ۳۰۰ میلیون ریال و میزان سقف تسهیلات ودیعه اسکان موقت به ترتیب ۲۰۰، ۱۵۰ و ۱۰۰ میلیون ریال تعیین شده است. 
|
سرپرست اداره بافت‌های فرسوده شهری اداره کل راه و شهرسازی استان بوشهر گفت: متقاضیان واجد الشرایط می‌توانند در اسرع وقت به بانک‌های عامل مراجعه کنند./

نظر شما