شناسهٔ خبر: 61060 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با حضور مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان صورت گرفت:

اعتبارنامه اعضای هشتمین دوره هیات مدیره نظام مهندسی ساختمان استان گلستان اعطا شد

نشست هشتمین دوره هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گلستان از امروز رسماً کار خود را آغاز کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان،  طی مراسمی در سالن اجتماعات شرکت گاز استان با حضور مقدم مدیر کل دفتی فنی استانداری گلستان، محبوبی  مدیرکل راه و شهرسازی استان و تنی چند از پیشکسوتان و اعضای جامعه مهندسی استان؛ آیین اعطای اعتبارنامه‌های اعضای منتخب هشتمین دوره هیأت مدیره سازمان نظام مهندسی استان  برگزار و ازخدمات هیأت مدیره قبلی سازمان نظام مهندسی ساختمان قدردانی شد.

مدیرکل راه و شهر سازی استان در این مراسم گفت:سازمان نظام مهندسی ساختمان بزرگترین تشکل صنفی در کشور می باشد و این خود از اهمیت و گستردگی کار سازمان نظام مهندسی ساختمان را نشان می‌دهد.

محبوبی افزود: ایجاد ارتباط دوسویه با اداره کل راه و شهرسازی استان و خدمات گیرندگان از وظایف اصلی و مهم هیات مدیره جدید است و رفع گلوگاههای فساد و اجرایی قوانین و بخش نامه ها به صورت یکسان از دیگر مواردی است که باید در کلیه واحدهای سازمان نهادینه و اجرا شود.

محبوبی ادامه داد: با توجه به تعداد اعضای سازمان استان که بالغ بر۹ هزار نفر می باشد، امیدواریم شروع بکار هیات مدیره جدید فضای جدیدی را در جامعه مهندسان استان ایجاد نماید تا مهندسان عزیز بتوانند در فضای جدید با آرامش بکار خود ادامه دهند.

این مقام مسئول ادامه داد: الگو سازی و ارتقاء ساخت و ساز و معماری  ساختمان در استان از دیگر مواردی است که سازمان نظام مهندسی ساختمان استان برای آن طرح و برنامه داشته باشد.

مقدم مدیر کل دفتر فنی استاندار گلستان دیگر سخنران این آیین طی سخنانی ضمن قدردانی از تلاشهای انجام شده توسط هیات مدیره دوره هفتم از زحمات مجموعه برگزار کننده انتخابات قدردانی نموده در ادامه اظهار داشت: رعایت اخلاق مهندسی و ساماندهی وضعیت ساخت و ساز خصوصاً ساخت و سازهای غیره مجاز و استفاده از مصالح نامرغوب  از جمله مواردی است که باید در خصوص آن برنامه ریزی لازم صورت پذیرد.

لازم به ذکر است که حکم ۱۱ عضو اصلی و ۵ عضو علی البدل هیات مدیره دور هشتم سازمان نظام مهندسی ساختمان استان در ۴ رشته،  بعدازبرگزاری انتخابات در روز سه شنبه، ۱۰ مهرماه ۹۷در گرگان(اداره کل فنی و حرفه ای ) و ۴ شهرستان شامل بندرترکمن (اداره راه و شهرسازی بندرترکمن) ، علی آباد کتول (دانشگاه آزاد اسلامی) ، گنبد (دانشگاه آزاد اسلامی ) و کلاله (اداره فنی و حرفه ای ) در سالجاری و پس از تایید هیات نظارت استان با امضای وزیر راه و شهرسازی به آنان اعطا شد.

نظر شما