شناسهٔ خبر: 61068 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

مدیرکل فرودگاه‌های یزد خبر داد:

استفاده از سامانه فروش سيستمی بليت برای افزايش مسافران فرودگاه يزد

فرودگاه يزد مديرکل فرودگاه‌های استان يزد از رايزنی با شرکت‌های هواپيمايی برای افزايش پروازها و مسافران با استفاده از سامانه فروش سيستمی بليت با سقف محدود خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومي شركت فرودگاهها و ناوبری هوايی ايران، عباس محمدی با اعلام اين خبر عنوان كرد: در اين زمينه براي افزايش تعداد مسافران و پروازهاي مسير يزد- مشهد و يزد- تهران در حال مذاكره با شركت هواپيمايي زاگرس هستيم و افزايش تعداد پروازهاي زيارتي داخلي و خارجي را دنبال مي كنيم.

وي همچنين گفت: اخيرا توانسته ايم با بازگرداندن پروازهاي شركت هاي هواپيمايي آتا و زاگرس، مسيرهاي پروازي فرودگاه يزد را افزايش دهيم كه رضايت مسافران را به دنبال داشته است. اين شركت ها كه پيش از اين پروازهاي چارتري داشتند مدتي اين فرودگاه را ترك كردند ولي اكنون با پرواز با بليت سيستمي به فرودگاه بازگشته اند.

مديركل فرودگاه هاي يزد با بيان اينكه اكنون فرودگاه مركز استان داراي تجهيزات هوانوردي استاندارد است، افزود: يكي از اقدام هاي مفيد انجام شده در سال هاي اخير بهسازي ترمينال قديم با هزينه اي اندك براي استفاده به عنوان ترمينال خارجي تا زمان ساخت ترمينال جديد بوده است.

وي همچنين از رايزني براي برقراري پروازهاي خارجي فرودگاه يزد به مقاصد امارات و تركيه خبر داد و گفت: البته در اين حوزه با مشكلاتي از جمله نوسانات ارزي مواجه شده ايم كه اميدواريم به زودي برطرف شود.

نظر شما