شناسهٔ خبر: 61097 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

رئیس اتحادیه کامیونداران البرز مطرح کرد؛

رانندگان شخصی با قیمت مصوب لاستیک دریافت می کنند

کامیون رئیس اتحادیه کامیونداران البرز گفت: تأمین لاستیک مورد نیاز کامیونداران در مرحله خوبی قرار دارد و اکثر رانندگان لاستیک مورد نیاز خود را به راحتی دریافت کرده و می‌کنند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از ایسنا، ناصر کاویانی در خصوص مشکلات ایجاد شده برای این صنف افزود: این مسئله در حدی است که برخی رانندگان حتی یک بار هم در طول روز جابه‌جا نمی‌کنند، ولی ما امیدوار هستیم با افزایش تولید داخلی این مشکل هم رفع شود.

وی افزود: تأمین لاستیک مورد نیاز کامیونداران در مرحله خوبی قرار دارد و اکثر رانندگان لاستیک مورد نیاز خود را به راحتی دریافت کرده و می‌کنند.

کاویانی افزود: حتی برخی از رانندگان سری دوم لاستیک مورد نیاز را دریافت کرده‌اند؛ اگر رانندگان شخصی هستند که هنوز لاستیک دریافت نکرده‌اند می‌توانند با مراجعه به اتحادیه، حواله‌های لازم برای دریافت لاستیک با قیمت قبلی و مصوب دریافت کنند.

وی در خصوص مشکل بیمه کامیونداران نیز اظهار کرد: رانندگانی که از سال ۹۳ بیمه تأمین اجتماعی آنها قطع شده بود هنوز نتوانسته‌اند دوباره خود را بیمه کنند و هنوز درگیر مشکلاتی هستند، البته صحبت‌هایی با مدیر کل بیمه تأمین اجتماعی برای رفع مشکل شده تا افرادی که قبل از سال ۹۳ بیمه آنها قطع شده به ترتیب و تدریجی برای حل مشکلات خود اقدام کنند.

کاویانی در خصوص افزایش نرخ حمل بار برای کامیونداران نیز اعلام کرد: صحبت‌هایی برای این موضوع شده تا بخشی از مشکل حل شود؛ البته این افزایش نرخ باید منطقی و با فراهم شدن مقدمات صورت بگیرد تا برخی افراد سودجو و منفعت طلب از این شرایط به نفع خود و ضرر کامیون داران استفاده نکنند.

رئیس اتحادیه کامیون داران به فعالیت شرکت‌های حمل و نقل اینترنتی نیز اشاره کرد و گفت:  ما از ابتدا با شرکت‌های حمل نقل اینترنتی مشکل داشته‌ایم زیرا فضای کار را برای کسانی که کامیونداری شغل اول آنها و به نوعی تنها راه معاش آنهاست محدود کرده‌اند.