شناسهٔ خبر: 61132 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

معاون عملیات هوانوردی فرودگاه تبریز:

فرودگاه تبريز آماده استقبال از فصل سرماست

فرودگاه تبریز معاون عمليات هوانوردی فرودگاه تبريز در جلسه کميته ايمنی و عمليات زمستانی ضمن تشريح برنامه‌های اين فرودگاه برای هماهنگی در برف روبی بر آمادگی ارگان‌های مختلف برای استقبال از فصل سرما تاکيد کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومي فرودگاههای آذربايجان شرقی این جلسه در راستاي الزامات سازمان هواپيمايي كشوری و سياست هاي شركت فرودگاه ها و ناوبري هوايي ايران برای فرودگاه هاي برف گير و نيز اجراي مفاد دستورالعمل زمستاني فرودگاه تبريز با حضور معاونان عملیات هوانوردی و عملیات فرودگاهی اداره کل فرودگاه های استان برگزار شد.

در این جلسه که معاون عمليات پايگاه شکاری شهيد سرلشکر فكوري و نمایندگان نهادها و ارگان های دخیل در امر برف روبی نيز حضور داشتند، عظيم طهماسبي، معاون عمليات هوانوردي فرودگاه تبريز گفت: این جلسه براي انجام آخرین هماهنگی ها در آستانه فصل سرما برگزار مي شود و علاوه بر تشريح تجهيزات موجود در فرودگاه تبریز، اولويت هاي برفروبي در ايرسايد نیز تبیین مي شود.

وی افزود: با توجه به انجام برخی فعالیت های عمرانی در فرودگاه تبریز، اهمیت و حساسیت عملیات De-Ice و نيز لزوم تعيين فرد پاسخگو از شركت هاي هواپيمايي در زمان بروز تاخيرهاي مربوط به عوامل جوي و روشنگري مسافران توسط آنها از اهمیت خاصی برخوردار است.