شناسهٔ خبر: 61156 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با حضور رئیس اداره راه و شهرسازی صورت گرفت

برگزاری ستاد بازآفرینی شهری شهرستان سوادکوه شمالی

جلسه جلسه ستادبازآفرینی شهری پایدار شهرستان سوادکوه شمالی با حضور فرماندار ،نماینده بازآفرینی شهری و مسکن و روسای ادارات برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی مازندران ، قادری رئیس اداره راه و شهرسازی سوادکوه و سوادکوه شمالی عنوان نمود : جلسه ستاد بازآفرینی شهرستان  سوادکوه شمالی درخصوص شاخص‌های بازآفرینی و مسائل و موضوعات مرتبط با آن و تاکید بر اقدام مشترک دستگاه‌های دولتی در محلات هدف و تلاش همه جانبه و همزان آنها  برگزار شد.

رئیس اداره راه و شهرسازی سوادکوه و سوادکوه شمالی ضمن اشاره به دستورالعمل برنامه اقدام مشترک دستگاه‌های اجرایی در محلات هدف، جهت تسریع در پیشبرد اهداف بر ضرورت تدوین و تصویب برنامه مذکور در اولویت دستور کار ستاد شهرستانی و تصویب نهایی در ستاد استانی تاکید و درخصوص تشکیل کارگروه‌های ذیل ستاد شهرستانی مطالبی را ارائه نمودند.

قادری تشکیل ستادهای بازآفرینی و کارگروه های ذیل ستاد مذکور را در راستای تعامل و هم سویی دستگاه ها جهت رسیدن به اهداف پیش رو ضروری دانستند.

در این جلسه مقرر شد دبیرخانه ستاد بازآفرینی شهرستان نسبت به صدور حکم روسای کارگروههای شش گانه با امضای فرماندار اقدام نماید.

همچنین باتوجه به تعیین محلات بالا بازار و کارخانه اشباع به عنوان محلات هدف پایلوت ستاد بازآفرینی  شهری جهت اجرای طرح جامع اقدام مشترک مقرر شد کلیه دستگاه‌های دولتی شهرستان از محل مورد نظر بازدید و کلیه طرح‌ها و برنامه‌های مرتبط به آن با میزان اعتبارات مورد نیاز آنها را تهیه و به دبیرخانه ستاد مستقر در شهرداری شیرگاه حداکثر طرف مدت یک هفته ارسال نمایند.

ضمن تصویب برنامه جامع اقدام مشترک پیشنهادی محله بالا بازار و کارخانه اشباع مقرر گردید دبیرخانه ستاد برای تامین اعتبار و تخصیص اعتبار قیر اقدام نماید.