شناسهٔ خبر: 61368 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان در جلسه ملاقات مردمی عنوان کرد:

پايه کار مديريت در ارتباط مستقیم و انس و همدلی با مردم است

جلسه در راستای برنامه های هفتگی ملاقات مردمی، جلسه ملاقات با شهروندان در دفتر مدیر کل برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان همدان ،حسن ربانی ارشد کلیه مسائل مطرح شده را که بیشتر در حوزه املاک و حقوقی بود بررسی و جهت رفع فوری موانع پیشرو، راهکارها و دستورات لازم را در چارچوب قانون به معاون مربوطه ابلاغ نمود.

وی در حاشیه برنامه ملاقات مردمی با بیان اینکه ارتباط مستقیم مردم با مدیریت یک اصل و حق مردم است، افزود: پایه کار مدیریت در ارتباط  مستقیم و انس و همدلی با مردم است  و تشریح ، بررسی مشکلات وآگاهی از مسائل شهروندان آن هم از زبان خودشان بهترین راه رفع مشکلات می باشد.

مدیر کل راه و شهرسازی استان  ضمن تشکر از شهروندان که با صبر و تحمل در ملاقات های عمومی حاضر شده و مشکلات و خواسته های خود را مطرح کردند، گفت: این اداره کل یکی از دستگاه‌های اجرایی است که به طور مستمر جلسات دیدار های مردمی را با حضور مستقیم معاونین و مدیران مربوطه در نشست های مردمی در اولویت قرار داده است.

گفتنی است شهروندان می‌توانند بدون حضور در ادارات کل استان خدماتی که در حوزه راه و شهرسازی به آن نیازمندند، از طریق سامانه شهراه با آدرس اینترنتی Shahrah.mrud.ir، راهی بهسوی شهروندان با هدف تسریع در ارائه خدمات به مردم می باشد، اقدام و حل نمایند.

نظر شما