شناسهٔ خبر: 6140 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

در صورت افزایش میزان وام بخشنامه جدید ابلاغ می‌شود؛

بخشنامه وام مسکن سال ۹۴ بانک مسکن با همان مبلغ سال گذشته ابلاغ شد

بانک مسکن کارشناس اعتبارات بانک مسکن گفت: بانک مسکن بخشنامه اعتبارات سال ۹۴ این بانک را با همان مبلغ ۳۵ میلیون تومان خرید و ۱۰ میلیون تومان جعاله برای شعب صادر و ابلاغ کرده است اما در صورت قطعی شدن میزان وام بخشنامه جدید ابلاغ خواهد شد.

زهرا حجت‌نژاد در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از صدور و ابلاغ بخشنامه اعتبارات و تسهیلات سال ۹۴ بانک مسکن به همه شعب این بانک با مبلغ حداکثر ۴۵ میلیون تومان خبر داد.

کارشناس اعتبارات بانک مسکن افزود: تصمیم و دستورالعمل بانک مرکزی در خصوص تسهیلات مسکن فعلا تغییری نکرده و این بخشنامه برای یک سال اعتبار دارد که در صورت قطعی شدن افزایش میزان وام، بخشنامه جدید برای شعب و ادارت کل صادر و ابلاغ می‌شود.

وی اظهار کرد: تسهیلات خرید مسکن برای واحدهای مسکونی با کمتر از ۲۰ سال عمر، مبلغ ۳۵ میلیون تومان است که به همراه ۱۰ میلیون تومان وام جعاله (تعمیرات مسکن) این مبلغ به ۴۵ میلیون تومان می‌رسد. همچنین به واحدهای مسکونی با ۲۰ تا ۲۵ سال ساخت، ۲۰ میلیون تومان وام خرید و ۱۰ میلیون تومان وام تعمیرات (که در مجموع به ۳۰ میلیون تومان می‌رسد) تعلق می‌گیرد. این وام ویژه واحدهای مسکونی دارای سند قطعی است و واحدهای قولنامه‌ای مشمول دریافت این تسهیلات نمی‌شوند. /

برچسب‌ها:

نظر شما